مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزدگفت:بانک های یزد کمترین میزان مطالبات بدهی ها را در سطح کشور دارند.
کد خبر: ۴۳۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹ 01 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛علی نمازی طی نشستی با بیان اینکه بانک های این استان سالم ترین سیستم بانکی کشور را دارد گفت: به دلیل هماهنگی و تعامل خوب بین این مجموعه مالی، بانک های یزد کمترین میزان مطالبات بدهی ها را در سطح کشور دارند.
در دوازدهمین نشست مدیران دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان یزد با مثبت ارزیابی کردن عملکرد و فعالیت دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان گفت: در بخش مالیاتی، سال گذشته شاهد تحقق درآمدهای مالیاتی و کاهش بدهی معوقات بانکی بودیم.
وی افزود: هر یک از دستگاههای این بخش، فعالیت های چشمگیری در حوزه کاری خود داشتند و دستاوردهای خوبی را نصیب استان کردند.
رئیس شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان یزد، ضریب نفوذ بیمه در یزد را نیز خوب ارزیابی کرد و گفت: فعالیت های این بخش نیز چشمگیر است؛ به طوریکه هم حق بیمه ها در موعد مقرر دریافت و هم خسارت ها به موقع پرداخت می شود.
نمازی اقدامات سازمان های بورس و اموال تملیکی در استان را نیز رضایتبخش و در جهت تحقق اهداف و برنامه های دولت خواند و گفت: در بخش گمرک نیز فعالیت های خوبی انجام شده است و با توجه ظرفیت های اقتصادی استان می توان تحولات بزرگتری را در این حوزه شکل داد و ما آماده هرنوع همکاری در این زمینه هستیم
در ادامه این جلسه مدیر کل جدید گمرک استان یزد با ارائه گزارشی از وضعیت صادرات و واردات در 2 ماهه سال جاری و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل گفت: یزد، دارای منابع عظیم اقتصادی و صادراتی است که باید اقدامات موثری برای شکوفایی آن صورت گیرد.
مهرداد پیرحیاتی با بیان اینکه برخی زیرساخت های گمرک استان نیازمند بازنگری و ساماندهی است اظهار امیدواری کرد تا با تعاملی که شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان دارند این بخش ، توسعه و گسترش پیدا کند.
معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در این نشست با اشاره به دستورالعمل وزارت اقتصاد در خصوص برنامه های شورای یاد شده گفت: تشکیل ستاد اجرای بودجه در سال 96، تمرکز زدایی و تفویض اختیار به اداره کل گمرک و اموال تملیکی، تشکیل شورای اقامه نماز و تدوین برش استانی پروژه ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی از برنامه های امسال شورای هماهنگی دستگاههای تابعه این وزارتخانه در استان می باشد.
محمد دهقان منشادی با بیان اینکه در سالجاری 14 پروژه اقتصاد مقاومتی در دستور کار این شورا قرار دارد، خواستار تعامل و هماهنگی بیشتر برای اجرای آن شد.
در این جلسه مدیران عضو شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در یزد با تاکید بر تعامل و همفکری بیشتر اعضاء و حل مشکلات این بخش به ارائه نقطه نظرات و دیدگاههای خود در خصوص بهبود وضعیت گمرک و توسعه صادرات پرداختند.
18 بانک استان در قالب شورای هماهنگی بانک ها با همدیگر ارتباط دارند و مجموع بانک های استان یزد در قالب 451 شعبه فعالیت می‌کنند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار