به مناسبت سالروز فتح خرمشهر
نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان شاهرود به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، گلزار مطهر شهدای این شهر را گلباران و عطرافشانی کردند.
کد خبر: ۴۲۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 23 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، صبح امروز در آستانه سالروز فتح خرمشهر، نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان شاهرود با حضور در گلزار مطهر شهدا، قبور شهدای گران‌قدر به‌خصوص شهدای عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر را در شاهرود عطرافشانی و گلباران کردند.

در این مراسم که معاون استاندار سمنان و فرماندار شهرستان شاهرود، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند، قبور شهدا گلباران و عطرافشانی و یاد و خاطره امام شهدا گرامی داشته شد.

در این مراسم که با صبحگاه و قرائت قرآن همراه بود، شرکت‌کنندگان یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و به‌خصوص شهدای عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر را گرامی داشته و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.

سیدمحمدرضا هاشمی، فرماندار شاهرود در حاشیه‌ این مراسم در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: ما همه مدیون شهدا هستیم و این پست و عنوان را از ایثارگری و جان‌فشانی شهدا داریم.

وی تصریح کرد: باید قدردان شهدا بوده و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم؛ چراکه یکی از راه‌های مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با توجه به سیره و منش و رفتار شهداست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار