عمران خودآموز؛
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: کسانی که خود را در معرض رای مردم قرار می‌دهند قبل از هر چیزی باید خود را متعهد و ملتزم به خواست و اراده‌ آنان بدانند.
کد خبر: ۴۱۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 06 May 2017
به گزارش  تابناک  ایلام ؛ عمران خودآموز اظهار کرد: وعده‌ های نامزدها باید در چارچوب سیاست‌های کلی نظام و قوانین بالادستی باشد.

وی افزود: گفتن حقایق، احترام به شعور مردم، آگاه ‌کردن رای دهندگان از اهداف و برنامه‌های خود و کمک به آنان برای انتخاب اصلح می‌تواند از رسالت‌های نامزدها باشد.

وی داشتن تجربه، تعهد، انگیزه‌ کافی برای خدمت، وفاداری به خواست و اراده‌ مردم، قانون ‌مداری و روحیه‌ استفاده از خرد جمعی را از شاخص‌های یک نامزد انتخابات اعلام کرد.

به گفته معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، در صورتی مردم در انتخابات حضور حداکثری دارند که احساس کنند رای آنان مؤثر است و می‌تواند در سرنوشت خود و جامعه تاثیرگذار باشد.

خودآموز اضافه کرد: از طرفی هر چه برنامه‌ کاندیداها عملیاتی ‌تر و امیدوار کننده ‌تر باشد امکان افزایش اعتماد مردم و حضور حداکثری آنان در پای صندوق های رای نیز بیشتر می‌شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار