مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: 100 درصد از مراکز خرید گندم در شرق و مرکز استان، به سامانه مانیتورینگ نظارت بر ذخیره‌سازی کالاهای استراتژیک متصل شده‌اند.
کد خبر: ۴۱۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۸ 05 May 2017

 مازند اصناف باحضور ایران‌شاهی عضو هیئت مدیره و معاون مالی و اداری شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و افرازه مدیر کل امور مجامع، سامانه مانیتورینگ دوربین مدار بسته شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو در استان مازندران، با اعتبار بالغ بر نیم میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
 
محمد جعفری در مراسم افتتاحیه این سامانه گفت: بیش از 80 درصد نقاط تعیین شده و 100 درصد از مراکز خرید گندم در شرق و مرکز استان، به سامانه مانیتورینگ نظارت بر ذخیره‌سازی کالاهای استراتژیک متصل شده‌اند.
 
وی افزود: از آنجایی‌که 70 تا 80 درصد خرید تضمینی گندم از مازندران در مراکز شرق و مرکز استان انجام می‌شود، استقرار و اتصال مراکز خرید در اولویت کار قرار گرفت.
 
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو اظهار کرد: بخشی از این سخت افزار (سرور و مانیتورینگ) در شرکت غله و بخش دیگر آن در کارخانجات آرد، مراکز و انبارهای ذخیره سازی ملکی و غیرملکی گندم مستقر می‌باشد.
 
جعفری با بیان اینکه اساس عملکرد این سیستم بر پایه تکنولوژی نوین پردازش تصویری است؛ عنوان کرد: در این سامانه، این امکان مهیا است که بخشی از کنترل و نظارت در حوزه گندم، به‌صورت سیستمی انجام شود.
 
وی با بیان اینکه دستیابی به این سطح از بهره‌وری سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، برای اولین بار در کشور محقق شده است؛ خاطرنشان کرد: سطح دسترسی بسیار پیشرفته‌ای که در این سامانه پیش بینی و طراحی شده، موجب تسهیل اجرای عملیات پردازش تصویری می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو در پایان با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، انبارهای آرد شرکت حمل‌ونقل خلیج فارس نیز در آینده‌ای نزدیک به این سامانه متصل می‌شود؛ اضافه کرد: نحوه این انتقال به‌شکلی است که تا حد امکان، ارتباطات به‌صورت بالاترین سطح نقطه به نقطه انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار