کد خبر: ۴۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 31 May 2015
علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران دقایقی بعد از سرمربی ذوب آهن روبه روی خبرنگاران نشست و به سوالات آنها پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، منصوریان که در انتهای فصل خبرسازترین مربی لیگ محسوب می شود، حرف هایش را اینطور آغاز کرد که می خواهیم روز بزرگی را برای باشگاه نفت رقم بزنیم.

اولین جام بعد از 45 سال

با همه اتفاقات تلاش کرده ایم تا روز آخر در مسیر قهرمانی باشیم. در لیگ قهرمانان به عنوان سرباز وطن پرچم ایران را در عربستان به اهتزاز درآوردیم و خوشحالم که خنده را روی لب های هموطنانمان آوردیم و من از این بابت خدا را شکر می کنم. امیدوارم به یاری حق بتوانیم جام را در تهران نگه داریم و بعد از 45 سال اولین جام را تقدیم مجموعه نفت کنیم. البته قرار بود این جام اول در سال 97 به مجموعه نفت برسد اما ما از برنامه پیش می افتیم.

بازی بزرگ

تیم امیدی که من سرمربی اش بودم حالا بیشتر بازیکنانش در دو تیم نفت و ذوب آهن هستند و بدون شک بار فنی بازی بالا خواهد بود.

استقلالی ها برادرشان را تنها نگذارند

دوست داشتم بازی در ساعت 8 شب برگزار شود اما این اتفاق نیفتاد. از همه دوستانی که توانسته ایم لبخندی بر لبانشان بیاوریم، توقع دارم به ورزشگاه بیایند و از استقلالی ها هم می خواهم کاپیتان سابق تیمشان را تنها نگذارند. آنچه بین ما بوده برادری بوده و دوست دارم آنها برادرشان را تنها نگذارند. دوست دارم حضور آنها 3،4 برابر آنهایی باشد که از اصفهان می آیند.

369 روز فراموش نشدنی با نفت

همه چیز بعد از فینال جام حذفی روشن خواهد شد. من 369 روز است با نفت هستم. فضا را نبرید جایی که فصل بعد چه می شود. اگر لیاقتش را داشته باشیم جام در تهران می ماند. تمرکز من روی نفت است و هیچ مشکلی با مدیریت نفت ندارم. ما تیم یکدست و فوق العاده ای داریم و مدیریت در کنار هم از کاغذ خارج شد. هیات مدیره خوبی هم داریم و سعی کرده ایم خارج از مقوله دیسیپلین با هم زندگی کنیم. من در نفت خیلی راضی هستم، صحبت هایی بین من و رئیس باشگاه رد و بدل شد که باور نمی کنید. آنها دست من را باز گذاشته اند که خیلی تصمیمات را بگیرم و برنامه هایم را اجرا کنم.

به نفت برنامه 3 ساله دادم

روزی که به باشگاه نفت آمدم برنامه 3 ساله دادم، نگاه به قراردادم نکردم که یک ساله بود. من همیشه هرجا باشم، به دنبال این هستم که اگر در نفت ادامه دادیم زیر سه سال با بازیکنان قرارداد نخواهیم بست و اگر در جای دیگر هم بودیم همین طور تا ادبیات جدیدی در فوتبال حاکم شود و بازیکن نگران باشگاه و آینده اش نباشد.

این بازی دربی نیست

من این بازی را دربی نمی بینم و حافظ منافع باشگاه و وزارت نفت هستم و حافظ منافع 15هزارنفری که برای بازی ما و الاهلی به ورزشگاه آمدند. هیچ رقابتی بین من و یحیی نیست. ما در دوران مربیگری C و B و A کنار هم می نشستیم و هر نتیجه ای به دست بیاید، هر دو برنده هستیم. من به نسل 98 تبریک می گویم.

استقلال از من برنامه نخواست

تا این لحظه هیچ کس از استقلال از من برنامه نخواسته. من فقط با یک عزیز یک دقیقه تلفنی با هم حرف زدیم. من به ایشان گفتم حرفه ای نیست که الان فینال جام حذفی را داریم با هم مذاکره کنیم. احترام نفت باید حفظ بشود، پارسال همین وقت ها با من تماس گرفتند و به من اعتماد کردند و با من قرارداد بستند و من باید به این روش احترام بگذارم. آنها تیمی که سوم شده بود را به من دادند و دور از اخلاق حرفه ای است که من بخواهم در این مقطع با استقلال یا هر تیم دیگری مذاکره کنم. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار