مجید نیکویی بعدازظهر امروز در نشست انتظامی این شهرستان با اشاره به اقدام پلیس برای رفع تصرف اراضی ملی گفت: طرح آزادسازی بیش از 25 هزار مترمربع اراضی طبیعی و ملی سیاهکل با همراهی ماموران منابع طبیعی و دستور مقام قضایی اجرا شد.
کد خبر: ۴۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 31 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، مجید نیکویی بعدازظهر امروز در نشست انتظامی این شهرستان با اشاره به اقدام پلیس برای رفع تصرف اراضی ملی گفت: طرح آزادسازی بیش از 25 هزار مترمربع اراضی طبیعی و ملی سیاهکل با همراهی ماموران منابع طبیعی و دستور مقام قضایی اجرا شد.

وی با بیان اینکه اراضی بازپس گرفته شده در اختیار منابع طبیعی قرار گرفته است، اظهار کرد: اراضی مذکور در روستای «جلیسه پیرکوه» سیاهکل قرار دارد که توسط افراد سودجو تصرف شده بود.

فرمانده انتظامی سیاهکل دستگیری یک نفر و معرفی او به مراجع قضایی را از دیگر اقدام‌های آزادسازی اراضی مذکور ذکر کرد.

*کشف بیش از یک‌ تن بادام قاچاق در آستانه‌اشرفیه

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه نیز از کشف محموله قاچاق بادام زمینی در این شهرستان خبر داد و گفت: کشف این محموله در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالای ممنوعه هنگام گشت‌زنی پلیس بوده است.

منوچهر محبوبی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی نیسان حامل محموله قاچاق بادام 40 کیسه حاوی بادام‌زمینی‌های غیرمجاز کشف و ضبط شده است.

وی وزن این کیسه‌ها را بیش از یک‌ تن و 200 کیلوگرم ذکر کرد و یادآور شد: ارزش ریالی محموله کشف شده بالغ بر 36 میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های خود اعتراف کرد که بادام‌های قاچاق از افغانستان وارد کشور شده است.

به گفته وی، متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار