سعید حداديان ، مداح مشهور درمورد حادثه سفارت عربستان كه جهانگيري در مناظره انتخاباتي به آن اشاره كرد با بيان اينكه بعضي از حرف‌ها هم بد نبود با تقبيح حمله به سفارت گفت: ریختن در سفارت عربستان کار ما نیست و هیچ بچه حزب اللهی اینگونه اقدامات را قبول ندارد.
کد خبر: ۴۱۶۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 01 May 2017
به گزارش تابناک : وی درباره کاندیداتوری جهانگیری در کنار روحانی که از آن به عنوان کاندیدای پوششی یاد می کنند نیز گفت: اینها فکر می کنند پوششی آورده اند؛ نخیر، از همان ابتدا جریان اصلاحات گفته بود که می خواهیم 4 سال روحانی باشد و بعد خودمان کاندیدا بیاوریم. یعنی این وسط آقای روحانی است که بازی خورده و خبر ندارد.

او با کنایه به نوع اظهارات جهانگیری در مناظره انتخاباتی گفت: بعید است که آقای روحانی دوباره رییس جمهور شوند ولی اگر دولت دوباره به دست شما [جریان اصلاحات] افتاد، ببينيم جلوي آمريكايي‌ها هم همين‌طور رگباري حرف مي‌زنيد يا لبخندتان مال آنهاست؟ شما در موضوع كشتار مردم در حادثه منا و در بسياري از موارد ديگر، موضع منفعلانه داشته ايد.
منبع: صراط

حاج سعید حدادیان با تاکید بر اینکه هنوز از کسی در انتخابات به صراحت حمایت نکرده است گفت: سابقه ما از آقای رئیسی سابقه مثبتی است اما ما تا آخر این برنامه ها را نگاه می کنیم و از شخص آقای رئیسی توقع داریم انقلابی تر وارد میدان شود.



منبع : رویداد 24
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار