مدیر استارتاپ ویکند از برگزاری استارتاپ ویکند به میزبانی همدان از ۳۱ تیرماه خبر داد.
کد خبر: ۴۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 31 May 2015

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به برنامه های هفته جوان در استان همدان گفت: در هفته جوان ۵۰ برنامه متنوع فرهنگی و ۲۲ مراسم جشن در پنج نقطه مختلف همدان برگزار می شود.

به گزارش مهر، اسداله ربانی مهر در همایش استارتاپ ویکند اظهار داشت: برای نخستین بار سعی شده شهید محمود شهبازی که با ۲۴ سال سن از سرداران گمنام هشت سال دفاع مقدس است و افتخارات بسیاری از دانشگاه علم و صنعت تا جبهه های جنوب و غرب داشته و کمتر مورد توجه قرار گرفته به عنوان شهید شاخص و الگو در هفته جوان معرفی شود تا الگوی خوبی برای جوانان باشد.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان افزود: تشکیل ستاد ساماندهی در استان و همه شهرستانها با موضوع هفته جوان، اجرای ۲۲ مراسم جشن جوان در هفت نقطه مختلف شهر، برگزاری هشت همایش جشن جوان در همه شهرستانهای استان و تقدیر از ۹۰ جوان نمونه شهرستانها، جشنواره جوان برتر و تقدیر از ۱۲ جوان نمونه استان و همایش جوانان کار آفرین با تاکید بر کسب و کار در فضای مجازی از جمله مهمترین برنامه ها است.

وی بیان داشت: همچنین تهیه بانک اطلاعاتی نخبگان جوان فضای مجازی، مراسم تجدید بیعت جوانان با آرمانهای شهدا در باغ بهشت، فراخوان مسابقه ایده های برترجوانان، مسابقه کتابخوانی، مراسم جشن روز جوان در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان، دیدار جوانان با مسئولین استان و شهرستان، طرح کردن مشکلات و مسائل جوانان در خطبه های نماز جمعه همه شهرستانها، تهیه ویژه نامه هفته جوان با موضوع رنگین کمان جوانی از دیگر برنامه های اجرایی در هفته جوان است.

ربانی مهر اضافه کرد: نمایشگاه و ایستگاه فرهنگی در شهر، اجرای طرح جوان کارت، اجرای طرح کارت طلایی مشاوره با شرایط ویژه برای اولین بار، دیدار جوانان با خانواده شهدا و دیدار با خانواده جوانان موفق از دیگر برنامه ها است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان عنوان داشت: ۲۷ موسسه از سازمان های مردم نهاد جوانان و آل طاها از موسسات فعال حوزه فرهنگی در اجرای برنامه های هفته جوان با این اداره کل همکاری دارند و این برنامه ها از سوی اداره کل ورزش و جوانان و سمن ها برگزار و بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی از سوی سایر دستگاهها در هفته جوان انجام می شود.

مدیر استارتاپ ویکند نیز در ادامه با بیان اینکه استارتاپ ویکند یک رویداد کارآفرینی در سه روز است، گفت: همایش استارتاپ ویکند از ۳۱ تیرماه در همدان برگزار خواهد شد.

محمدمهدی ظهیری بیان داشت: در روز اول این همایش جوانان همدانی ایده های خود را مطرح و حضار در همایش ایده ها رای گیری می کنند که طی آن بهترین ایده ها برگزیده و در دو روز باقی مانده متولی ایده پرداز تیم خود را جمع می کند تا به ارائه محصول برسد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری همایش استارتاپ ویکند ایجاد محصول آزمایشی و استعدادیابی است، اظهار داشت: از این طریق می توان ایده ها و استعدادها را شناسایی کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار