شنیدهای انتخاباتی
در این بسته خبری برخی مواضع سیاسیون پیرامون موضوع انتخابات ، از جمله درخواست فرماندار کهگیلویه از مدیران ترسو! و حمایت قاطع یکی از نمایندگان استان از حسن روحانی در انتخابات پیش رو ، بیان شده است.
کد خبر: ۴۱۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 20 April 2017
با توجه به نزدیکی زمان برگزاری انتخابات و البته گذشتن چند روزی از  شروع فرایند برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری ، حجم زیادی از خبر و گزارش از سوی رسانه ها و شبکه های مجازی در حال انتشار است. و با توجه به اینکه معمولا رسانه های مختلف دست به انتشار خبرهای همسو با جریان مورد حمایت خود می زنند ، تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در نظر دارد در بسته ای خبری مهمترین خبرهای انتخاباتی را فارغ از مسائل سیاسی در معرض دید مخاطبان خود قرار دهد.به همین منظور این بسته ی خبری از مهمترین خبرهای سیاسی و تحلیل و گزارش ها منتشر می شود.
در این بسته خبری برخی مواضع سیاسیون پیرامون موضوع انتخابات ، از جمله درخواست فرماندار کهگیلویه از مدیران ترسو! و حمایت قاطع یکی از نمایندگان استان از حسن روحانی در انتخابات پیش رو ، بیان شده است.
نماینده بویراحمد و دنا : از روحانی حمایت می کنم
 غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در گفت‌وگویی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه در انتخابات ریاست جمهوری از کدام یک از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری حمایت خواهید کرد؟، اظهار کرد: بنده در بین کاندیداهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، جناب آقای حسن روحانی را انتخاب میکنم چرا که اعتقاد دارم که نه افراط و نه تفریط نمیتوانند مطالبات ومشکلات مردم را برآورده کند و به همین خاطر با ایشان هم عقیده هستم و امیدوارم که ملت ایران در این دور نیز همانند چهارسال قبل بارأی اعتماد به ایشان گامی بزرگ در تغییر اوضاع کشور بردارند.
رئیس ستاد روحانی در دهدشت انتخاب نشده است
طی احکامی از سوی ضیالدین رضا توفیق مسئول ستاد انتخاباتی روحانی در کهگیلویه و بویراحمد، "علی خواجوی" به عنوان رئیس ستاد روحانی در شهرستان گچساران ،"رضا عسکری" در شهرستان بویراحمد ،"بهرام نیک فرجام" در شهرستان بهمئی و "مسعود قبادی" به عنوان رئیس ستاد رئیس جمهور در شهرستان چرام منصوب شدند .
گفته شده گزینه نهایی برای ریاست ستاد روحانی در شهرستان کهگیلویه هنوز انتخاب نشده است .
همچنین طی حکمی از سوی رضا توفیقی " ایمان محمدپور فتح " به عنوان رئیس ستاد جوانان رئیس جمهور ایران در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
انتقاد از مدیران ترسو در دولت تدبیر و امید!
علی پوزش فرماندار کهگیلویه در شورای اداری شهرستان که با حضور مشاور و مسئول ایثارگران در نهاد ریاست جمهوری برگزار شده بود اظهار کرد: مدیران از بیان عملکرد دولت ترس و واهمه نداشته باشند و عملکرد خود را به با بزرگنمایی و نه سیاهنمایی به مردم منعکس کنند بخاطر اینکه مردم امیدوار شوند و در آن‌ها انگیزه ایجاد شود.
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود که نشان دهنده دموکراسی و مردم‌سالاری است.
وی ادامه داد: با همه محدودیت‌های بودجه‌ای دولت توانست کشور را به خوبی اداره کند و اجازه تعطیلی به پروژه‌های ملی و ملی-استانی را ندهد.
رئیس ستاد جوانان «حسن روحانی» در استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد
با امضای «سید رضا توفیقی» رئیس ستاد جوانان «حسن روحانی» در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
بر اساس حکمی ایمان محمدپور فتح به عنوان رئیس ستاد تبلیغاتی جوانان حسن روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
«محمدپور» از جوانان اصلاح‌طلب شهرستان گچساران است.
انتقاد از سفرهای تبلیغاتی دولتمردان به کهگیلویه و بویراحمد
در دولت تدبیر و امید مسئولانی که به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر داشته اند تنها برای تفریح بوده و هیچ گونه توجهی به پروژه ها و حتی زیرساخت های استان نداشته اند و تنها در حد حرف و سخنرانی از استان نام برده ند که این استان باید امکانات داشته باشد اما بعد از آن دیگر همه چیز را فراموش می کنند.
از طرفی استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست بیکاری در کشور را دارد اما متاسفانه این استان از هر گونه کارخانه یا واحد تولیدی که بتواند این نیروهای آماده به کار را حذب کند وجود ندارد لذا ضرورت دارد که دولت مردانی که به این استان سفر می کنند حداقل دستاوردی داشته باشند.
در سال 96 نیز رئیس جمهور در آخرین سفر استانی خود و در ماه های آخر کاری به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد اما در این سفر هیچ دستاوردی نداشت و تنها جنبه تبلیغاتی داشت.
در این میان نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه فاش کرد که به منظور تبلیغات دولت از طریق های مختلف معاونان و وزرای دولت در قالب برنامه های مختلف به استانها سفر می کنند که نمونه این کار ورود سه وزیر و دو معاون رئیس جمهور است.
حال در اردیبهشت ماه سال جاری و نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست و سه وزیر کشور و نیرو و راه و شهرسازی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کنند.
جای سوال دارد این سفر معاونان و وزرا به استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه انتخابات آیا مسئله کاری است یا انتخاباتی؟ در شرایطی که دولت هیچ گونه دستاوردی نداشته است در روزهای پایانی سال به تکاپو افتاده و با سفرهای استانی و افتتاح پروژه های نیمه تمام و یا سوری به دنبال سرپوش گذاشتن ناتوانی های دولت هستند.صبح زاگرس این مطلب را منتشر کرده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار