مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان:
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: ۹۸ درصد اماکن شهری سرخه سند مالکیت دارند و این مجموعه به دنبال صدور سند برای تمامی اماکن شهری سرخه است.
کد خبر: ۴۰۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳ 17 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، مجید ملکی بعدازظهر امروز در دیدار با فرماندار سرخه به بیان گزارشی از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان در این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: طرح هادی در تمام روستاهای استان سمنان که با شرایط جمعیتی بالای 20 خانوارند؛ تدوین شده و در دست اجراست.

سند مالکیت

وی با تأکید بر اینکه اجرای این طرح در استان سمنان ادامه دارد افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان درصدد تقویت اعتبارات این طرح و گسترش مناطق اجرایی آن در استان است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان با اشاره به نتایج سرشماری پارسال خاطرنشان کرد: جمعیت تعدادی از روستاها در استان سمنان افزایش‌یافته و اکنون شرایط اجرای طرح هادی را دارند که با بررسی بنیاد مسکن در سال جدید این طرح در روستاهای مذکور اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به نتایج آمارگیری نفوس و مسکن، جمعیت تعدادی از روستاهای استان سمنان براثر مهاجرت برخی از اهالی آن، از مصوبه حداقلی 20 خانواری بیان شدهبرای شمول اجرای طرح هادی و...کاسته شده و به همین دلیل امسال این طرح در برخی از روستاها حذف می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار