معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان بدره گفت :بنا بردرخواست های مکرر شهروندان و هماهنگی های به عمل آمده ،زمینه حضور متخصصان رشته های گوناگون در مرکز بهداشتی و درمانی شهرستان فراهم شده است.
کد خبر: ۴۰۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵ 15 April 2017

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان بدره گفت :بنا بردرخواست های مکرر شهروندان و هماهنگی های به عمل آمده ،زمینه حضور متخصصان رشته های گوناگون در مرکز بهداشتی و درمانی شهرستان فراهم شده است.

به گزارش تابناک ایلام،حسین مرادی درگفتگو با خبرنگار ما افزود :حضور متخصص داخلی و روان پزشکی در روزهای سه شنبه شیفت صبح ،ومتخصص اطفال در تاریخ های 30 فروردین ماه و سوم و ششم اردیبهشت ماه جاری قطعی شده است و برنامه ریزی برای حضور متخصص قلب و عروق نیز ادامه دارد.

وی گفت :این برنامه ریزی به صورت موقت بوده و در تلاش هستیم با مساعدت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان و پیگیری مسئولین شهرستان برنامه منسجم وثابتی برای حضور پزشکان متخصص تهیه و تدوین گردد.

معاون شبکه بهداشت بدره یاد آوری کرد: 7پزشک عمومی ،یک دندانپزشک و یک بهداشتکاردهان ودندان درساختمان های جدیدمراکز بهداشتی درمانی خدمات رسانی می کنند که با راه اندازی آزمایشگاه بخش چشمه شیرین و نمونه گیری در مرکز شهرک ولی عصراین خدمات افزایش یافته است.

مرادی افزود :شهروندان می توانند در تماس با شماره تلفن 35722405 برای اطلاع از وضعیت حضور پزشکان واخذ نوبت از مرکز بهداشتی شهید جهانگیرزاده شهر بدره اقدام نمایند.

بهداشت و درمان در شهرستان بدره با حضور چند دقیقه ای قاضی زاده هاشمی و اتفاقات و حواشی پس از آن به موضوعی رسانه ای و ملی تبدیل شد .

فرماندار بدره وی درمورد طرح های مهم جاری دراین حوزه گفت :افتتاح وکلنگ زنی طرح های بهداشتی در دهه فجر95 شامل ساختمان شبکه بهداشت شهرستان با زیربنای یک هزار متردر 2 طبقه و با اعتبار15 میلیاردریال به همراه ساخت خانه های بهداشت در روستا های آبچشمه ،گله داروآبهر با اعتبار3 میلیاردریال بودند.

سیروس مرادحاصلی یادآورشد: نوسازی و تجهیز 100درصدی سه مرکز بهداشتی درمانی تحت پوشش در شهرستان از جمله شاخص های مهم اجرای طرح تحول سلامت در بدره بوده است که با ورودیکدستگاه آمبولانس تیپ سی مجهز به تخت آی سی یو،این مرکز با سه آمبولانس به همشهریان خدمات رسانی می کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار