مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان:
مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان با تاکید بر اهمیت افکار عمومی، اظهار کرد: تولید محتوا باید بر اساس ذائقه مخاطب صورت گیرد.
کد خبر: ۴۰۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 13 April 2017
 مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان با تاکید بر اهمیت افکار عمومی، اظهار کرد: تولید محتوا باید بر اساس ذائقه مخاطب صورت گیرد.

 علی یازرلو در ششمین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان که با حضور روابط عمومی فرمانداریها و مسئولان کمیته اطلاع رسانی انتخابات در شهرستانها در روز دوشنبه (21 فروردین ) برگزار گردید با تاکید بر اهمیت درک و شناخت مخاطب ، گفت: رسانه ها، روابط عمومی ها و کمیته های اطلاع رسانی باید به درک درستی از مخاطب دست یابند و با ساده سازی اطلاعات، دسته بندی آن ، تاثیر اخبار در روند زندگی مخاطب را بررسی قرار دهند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان یادآور شد: در گذشته از تولید خبر به مخاطب می رسیدیم اما در حال حاضر باید از مخاطب به سمت تولید حرکت کنیم.

 به گفته وی؛  هرکسی که زنده است و نفس می کشد و بخواهد زندگی کند و برای ایجاد ارتباط فردی ، یا محیطی و بین المللی نیاز به اطلاعات دارد.

یازرلو با تاکید بر اینکه کلید واژه اصلی در اطلاع رسانی دنیا ؛ مهندسی مخاطب می باشد و باید در مخاطب شناسی ، مخاطبان مختلف برش و دسته بندی گردد و برحسب نیاز و ذائقه ؛ اطلاعات در بین آنها توزیع شود. 

وی افزود: باید در رصد اخبار به شبهات، ابهامات و القائات پاسخگو باشیم و راهکارهای لازم برای آن را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت آمار و اطلاعات، گفت: باید در دایره ارتباطات سهم دینفعان، مشارکت کنندگان، همکاران و تصمیم گیرندگان مشخص شود.

علی یازرلو توجه به جریان شناسی رسانه ها را مسئله مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: باید با جریان شناسی دقیق مخاطبان تعامل سازنده ای با آنان برقرار کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان، شبکه های مجازی را ظرفیتی برای اطلاع رسانی دانست و گفت: جریان اطلاع رسانی امروز باعث تعامل مردم شده و در عین حال روابط عمومی باید بتواند تعامل سازنده و قدرتمندی با بدنه شهرستان داشته باشد.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اظهار داشت: به لحاظ وحدت رویه؛ سخنگو ستاد انتخابات در شهرستانها شخص فرماندار می باشد همانطوریکه در استان، سخنگو معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان می باشد.

وی بر بروز رسانی پایگاههای اطلاع رسانی ، مدیریت و رصد فضای مجازی، تشکیل اتاق رسانه در فرمانداریها، همکاری با صداو سیما در برگزاری برنامه های ویژه انتخابات، صدور کارت تردد خبرنگاران و مستندسازی از کلیه فعالیت ها و اقدامات از روند اجرای انتخابات تاکید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار