فرماندار بدره گفت :مطابق دستور وزارت کشور مبنی بر شروع روند انتخابات ریاست جمهوری ،انتخاب اعضای هیات اجرایی این شهرستان روز چهارشنبه انجام شد.
کد خبر: ۴۰۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 13 April 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سیروس مرادحاصلی گفت: مطابق قانون تعداد 30 نفر از معتمدین محلی به جلسه دعوت شدند که در رای گیری بین مدعوین 9 نفر به عنوان عضو اصلی و 5 نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
 
وی اظهار کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مظاهر نوین دموکراسی ومردم سالاری دینی بین مردم نهادینه شده است و مشارکت بسیار بالایی در تمام بخش های آن وجود دارد.
 
مرادحاصلی افزود:قانون گرایی کامل ،رعایت امانت و بی طرفی برای صیانت از رای مردم وظیفه کلیه برگزارکنندگان و شرکت کنندگان است که باید این موارد را رعایت نمایند.
 
به گزارش تابناک ایلام ،9نفر اصلی و 5 نفر علی البدل اعضای هیات های اجرایی شهرستان بدره و بخش هندمینی با انتخابات بین معتمدین مشخص شده و کار خود را آغاز نمودند.
 
بدره مطابق آمار رسمی نفوس و مسکن سال 1395 دارای 4هزار و311 خانوار و15 هزار و614 نفر جمعیت است که از این تعداد4 هزار و 278 نفر شهری و 11 هزارو336 نفر روستایی هستند
 
بدره در 87 کیلومتری ایلام قرار دارد و در تیرماه سال 1392 از بخش به شهرستان ارتقا یافت که هم اکنون دارای دو بخش مرکزی و هندمینی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار