رئیس اتاق اصناف مشهد مقدس:
رئیس اتاق اصناف مشهد مقدس گفت: امیدی به رونق بازار برای کسبه مشهد مقدس وجود ندارد و شاهد تعطیلی تعداد زیادی از واحدهای صنفی هستیم.
کد خبر: ۴۰۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 13 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از تسنیم، محمود بنانژاد اظهار داشت: تعطیلی کسب و کارها و واحدهای صنفی در مشهد مقدس به علت رکود اقتصادی و وضعیت موجود زیاد دیده شده و تنها ویژه یک منطقه خاص هم نیست.

وی تأکید کرد: به عبارت ساده‎‌تر اینگونه نیست که تنها در اطراف حرم مطهر رضوی تعطیلی واحدها را شاهد باشیم در اقصی نقاط شهر این موضوع دیده می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مشهد مقدس ادامه داد: در برخی از صنوف مانند طلا و پوشاک به علت نبود بازار و بالا بودن اجاره‌های واحدهای صنفی تعطیلی‌هایی مشاهده شده و برای این امر هم نمی‌توان کاری انجام داد.

بنانژاد با بیان اینکه هم اکنون مشکلات زیادی از نظر اقتصادی برای اصناف و در بازار مشهد مقدس وجود دارد، خاطرنشان کرد: متأسفانه روزنه امیدی برای بهبود وضعیت اقتصادی دیده نمی‌شود و کسبه به رونق بازار به هیچ عنوان امیدی ندارند.

وی تأکید کرد: فضای اقتصادی فعلی نیاز به سیاست‌گذاری دقیقی برای بهبود دارد وگرنه با این روند تعداد زیادی از کسبه ورشکسته می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار