رئیس آموزش و پرورش عشایری استان لرستان گفت: کلنگ ساخت آموزشگاه یک کلاسه در روستای حشمت آباد نورآباد بر زمین زده شد.
کد خبر: ۴۰۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 11 April 2017
نصرالله بازگیران رئیس آموزش و پرورش عشایری استان لرستان با اشاره به اینکه در مراسمی کلنگ ساخت یک باب آموزشگاه یک کلاسه عشایری در روستای حشمت آباد از توابع شهرستان نورآباد بر زمین زده شد، اظهار داشت: اعتبار ۶۵۰ میلیون ریالی ساخت این آموزشگاه توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) تامین شده است.


وی خاطر نشان کرد: در راستای جلب مشارکت نهادها، با تعامل و رایزنی با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) مقدمات احداث این آموزشگاه مهیا شده و با بهره برداری از این آموزشگاه قریب به ۱۰ دانش آموز دوره ابتدایی از امکانات مناسب آموزشی بهره مند خواهند شد.


رئیس آموزش و پرورش عشایری استان لرستان در ادامه از ساخت ۳ باب آموزشگاه تک کلاسه در سال ۹۵ با مساحت ۲۱۰ متر مربع  و اعتباری بالغ بر یک هزار و ۹۰۰ میلیون ریال و افتتاح یک باب آموزشگاه ۳ کلاسه در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و یک هزار و ۲۰۰ میلیون ریال طی روزهای آینده در مناطق عشایری نورآباد با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) خبر داد.


بازگیران افزود: با ساخت و بهره برداری از این آموزشگاه ها و حذف کانکس های موجود، ضمن بهره مندی ۱۳۰ دانش آموز از امکانات مناسب آموزشی، همه فضاهای آموزشی این منطقه بهسازی می شوند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار