رئیس تعزیرات حکومتی دهلران گفت: در طرح نوروزی نظارتی و کنترل بازار، ۴۴ فقره پرونده در شعبه یک تعزیرات حکومتی دهلران تشکیل شده است.
کد خبر: ۴۰۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 07 April 2017

به گزارش تابناک ایلام؛یکی از اقداماتی که در ایام تعطیلات نوروز رخ می دهد نظارت بر بازار است که  متولیان زیادی از جمله تعزیرات حکومتی دارد.

 
تعزیرات حکومتی هر ساله علاوه بر کارهای روتین خود در قالب طرح های مختلف در ایام خاص نظارت ویژه ای بر بازار می کند و با این رویکرد سعی در آن دارد تا تفکر کم فروشی، گران فروشی، قاچاق و... را در ذهن برخی از بازاریان را پاک نماید.
 
"حیدر ولی زاده"، رئیس تعزیرات حکومتی دهلران در این خصوص اظهار کرد: طرح نظارتی و کنترل بازار از سوی سازمان تعزیرات حکومتی از ۲۷ اسفند سال ۹۵ آغاز و تا ۱۴ فروردین سال جاری ادامه داشت.
 
وی افزود در این طرح تعداد ۲۰ مورد گشت مشترک سیار تعزیرات حکومتی تشکیل شد که در این گشت ۲۸۵ واحد صنفی و غیرصنفی مورد بازرسی قرار گرفت.
 
رئیس تعزیرات حکومتی دهلران عنوان کرد: تعداد ۴۴ پرونده تخلف اقتصادی در طرح نظارتی و کنترل بازار در شعبه اول تعزیرات حکومتی دهلران تشکیل شد.
 
وی ادامه داد: از این تعداد ۱۲فقره گران فروشی، ۲۳فقره عدم درج قیمت کالا، ۲فقره بهداشت و درمان، ۴فقره قاچاق کالا و ۳ فقره کم فروشی بودند.
 
ولی زاده تصریح نمود: تمامی پرونده های طرح نظارتی و کنترل بازار رسیدگی و حکم آن ها نیز اجرا شده است.
 
وی اظهار داشت: متخلفان این طرح به میزان ۱۵۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده اند که این میزان جزای نقدی به حساب خزانه دولت وصول شده است.
 
منبع:ایلام بیدار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار