در راستای سیاست‌های کلی جمعیتی جمهوری اسلامی ایران از سوی مقام معظم رهبری، نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت از 30 اردیبهشت‌ماه 94 در اقلید برپاشده و تا نهم خردادماه جاری ادامه دارد.
کد خبر: ۴۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳ 28 May 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:در راستای سیاست‌های کلی جمعیتی جمهوری اسلامی ایران از سوی مقام معظم رهبری، در 30 اردیبهشت‌ماه سال گذشته وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور تصمیم گرفت در سالروز این ابلاغیه در سراسر کشور نمایشگاهی برای ترویج اهداف سیاست جمعیتی ایران اسلامی و در راستای حذف موانع و قوانین اعمال‌شدنی جمعیتبرپا کند.

نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت با هدف تداوم فعالیت‌های اطلاع‌رسانی در راستای ترویج زندگی سالم و همسویی با سیاست‌های جدید جمعیتی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ‌شده، در بسیاری از شهرهای کشور برگزار شد که اقلید فارس یکی از شهرهای برپاکننده این نمایشگاه است.

نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت اقلید از 30 اردیبهشت‌ماه 94 در سالن شورای شهر به همت واحد بهداشت خانواده، آموزش سلامت و روابط عمومی این شهرستان با حضور امام‌ جمعه، معاون فرماندار و سایر مسئولان شهرستانی و مردم این شهر گشایش یافت و تا نهم خردادماه جاری ادامه دارد.

مشاوره رایگان در زمینه آمادگی برای ازدواج، تندرستی خانواده، بارداری و فرزندآوری، زایمان و مراقبت‌های پیش از آن، فرزندپروری، مدیریت منابع خانواده، مدیریت استرس و بحران، ناسازگاری و مدیریت آن از خدمات ارائه‌شده در نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت اقلید است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار