کد خبر: ۴۰۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 01 April 2017
با پیروزی انقلاب اسلامی در زمستان ۵۷ به رهبری امام خمینی؛   بهار۵۸  فرصتی  می شود تا دوباره مردم ایران به ندای رهبرشان لبیک گفته و در تاریخ ایران روزی را به نام * جمهوری اسلامی*  در تقویم ثبت کنند.
 دوازدهم فروردین یاددآور روزی است که پدران و مادران ما در آن روزها به صف ایستاده و با ندای رهبر کاریزماتیکشان نوع انقلابشان را تعیین،  و آنگاه در بهار آزادی انقلابشان را اسلامی کردند.
انقلاب اسلامی شد، تا در سایه حکومت اسلامی قانون، احکام و مسایل سیاسی کشور براساس اسلام و دین باشد، یعنی دین می گپید چگونه حکومت کن، چگونه با مردم رفتارکن و چگونه عدالت را برقرار کن.
 مردم انقلاب کردند؛ تا دست استبداد و استکبار را سرنوشت خود و کشورشان قطع کنند تا خودشان، بر خودشان در سایه اسلام حکومت کنند و آنگاه مبنای حکومت شد مردم سلاری دینی یعنی اینکه در کنار آزادی و آزادگی ارزش های انسانی نیز حفظ شود.
 در دوازدهم فروردین آن سال ۹۸ درصد از مردم اعم ازمسلمان، مسیحی ، یهودی و زرتشتی در رفراندم شرکت و به جمهوری اسلامی*  آری* گفتند.
چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و مردم در تمام فراز و فرودها کشورشان را آسیب و طمع بیگانگان حفظ کرده اند ، مردم در هر صدای به رهبرشان لبیک گفته اند آنان در جنگ‌ تحمیلی کشورشان را از چنگال دشمن حفظ کردند.
 و پس از آن در دوران * سازندگی* ویرانی اش را آباد و در دوره های بعد هم برای آبادنیش قدم های فراوان برداشته اند در برابر فتنه ها پشت سر رهبری بصیر جهادگونه ایستاده اند و هیچ تحریمی آنان را از پا نینداخت.
مردم با دستان خالی انقلاب را به بار آورده، واکنون در چهل سالگی انقلاب با تمام سختی هایی که هست همچنان ایستاده اند، این مردمان به حق امروز شایسته تکریم هستند که هرگز جا نزدند و ایستادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار