مدیر عامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد:
تا 15 فروردین ماه 96 در روزهای عادی از ساعت 6 الی 22 و در روزهای تعطیل از ساعت 7 الی 22 سرویس دهی در ایستگاه فرودگاه با سرفاصله زمانی 24 دقیقه صورت می‌پذیرد. هیچ‌گونه تغییر در سرفاصله حرکت قطارها نداریم
کد خبر: ۳۹۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲ 20 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، قاسم طاهری ،مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: هیچگونه تغییر در سرفاصله حرکت قطارها نسبت به روزهای قبل صورت نپذیرفته است و برنامه این شرکت سرویس‌دهی کامل با سرفاصله زمانی حداقل برای عموم مسافران می‌باشد.
 طاهری اظهار کرد: با توجه به تماس‌های مردمی و اظهارنگرانی از افزایش سرفاصله زمانی حرکت قطارهای خط یک قطارشهری به 24 دقیقه در ایام پایانی سال و همچنین تعطیلات نوروزی در طرح ویژه نوروز مترو، این اطمینان را به شهروندان می‌دهیم که هیچگونه تغییر در سرفاصله حرکت قطارها نخواهیم داشت.
وی از کاهش چهار دقیقه‌ای هدوی خط یک قطارشهری در قبل و بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در روز اول فروردین خبر داد و بیان کرد: همچنین با توجه به افزایش حضور زائران از سراسر کشور در ایام نوروز، شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد، سرویس‌دهی از ایستگاه فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد به انتهای وکیل‌آباد و بالعکس را به میزان 7 ساعت در روز افزایش داده است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد در خصوص سرویس‌دهی ایستکاه فرودگاه توضیح داد: تا 15 فروردین ماه 96 در روزهای عادی از ساعت 6 الی 22 و در روزهای تعطیل از ساعت 7 الی 22 سرویس دهی در این مسیر با سرفاصله زمانی 24 دقیقه صورت می‌پذیرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار