مدیر آموزش و پرورش بویراحمد گفت: این تعداد شامل ۵۸۳ کلاس است که سه بخش الف-ب و ۲مورد مکان ویژه است که در تعطیلات نوروزی آماده اسکان مسافران نوروزی است.
کد خبر: ۳۹۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۵ 19 March 2017
استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری در ایام نوروز محسوب می‌شود. وجود مناطق مختلف آب و هوایی باعث شده تا استقبال ازطرف استان های همجوار به مناطق گردشگری افزایش یابد.
آموزش و پرورش مهمترین دستگاه دولتی است که امکانات خود را برای اسکان گردشگران آماده و در اختیار آنها قرار می دهد.
در همین راستا آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ، رسما ستاد اسکان خود را برای خدمات رسانی افتتاح کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،  ستاد مرکزی اسکان مسافران نوروزی فرهنگیان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس آموزش و پرورش بویراحمد و مدیرکل گردشگری استان افتتاح شد و شروع به کار کرد.

هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این آئین، اظهار کرد: ۱۷۰ آموزشگاه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث اسکان نوروزی فرهنگیان فعالیت می‌کنند.
وی با بیان اینکه فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان در ۱۳ پایگاه آغاز شده است، افزود: این تعداد شامل هزار و ۳۶۶ کلاس در سه بخش (الف)-(ب )و ویژه است.
زارع پور گفت: ۴۰ مدرسه در گروه ب -۲۸ مدرسه در گروه الف و دو مورد ویژه است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: ستاد مرکزی اسکان در یاسوج-جاده آبشار-جنب امام زاده عبدالله –مدرسه نمونه توحیدی واقع است.
وی افزود: عوامل اجرایی ۵۰۲ نفر در ۱۶۲ پایگاه و ۳۴۰ مدرسه اوقات پذیرش مسافران آماده اند.
مدیر آموزش و پرورش بویراحمد گفت: این تعداد شامل ۵۸۳ کلاس است که سه بخش الف-ب و ۲مورد مکان ویژه است که در تعطیلات نوروزی آماده اسکان مسافران نوروزی است.
سید علی اکبر هاشمی اصل گفت: پذیرش مسافران نوروزی از۲۸اسفند تا ۱۳ فروردین در ستاد مرکزی اسکان نوروزی انجام می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار