عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
اگر غرب بخواهد مجددا وعده سرخرمن دهد و به تعهداتش پایبند نباشد، باید بداند که جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هوشیارانه عمل خواهد کرد و مجددا اجازه سوء استفاده به غرب را نخواهد داد.
کد خبر: ۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹ 09 February 2015

"محمدحسن آصفری" نماینده مردم اراک و کمیجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "این حرف را که می‌گویند در یک برهه درباره "اصول کلی" توافق شود و بعد درباره جزئیات نمی‌پسندیم"، گفت: آمریکایی‌ها درصدد بودند تا توافق هسته‌ای با ایران دو مرحله‌ای باشد، یک مرحله توافق سیاسی و در مرحله دوم توافق کلی و جزئی صورت گیرد که این کلاهبرداری طرف مقابل است.

وی افزود: ما یکبار شاهد سوء استفاده‌ غرب در توافق اولیه بودیم که در نتیجه آن تحریم‌هایی علیه ایران تصویب شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اگر قرار است توافقی صورت گیرد، باید یک مرحله‌ای باشد و در آن توافق، توافق تمام مسائل هسته‌ای و مسائل تحریم‌ها یعنی به رسمیت شناخته شدن حقوق هسته‌ای ایران و لغو همه تحریم‌ها لحاظ شود.

آصفری ادامه داد: اگر غرب بخواهد مجددا وعده سرخرمن دهد و به تعهداتش پایبند نباشد، باید بداند که جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هوشیارانه عمل خواهد کرد و مجددا اجازه سوء استفاده به غرب را نخواهد داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: توافق بد به معنای این است که به فعالیت هسته‌ای ما بی‌توجهی کرده و تحریم‌ها را متوقف نکنند، اگر چنین اتفاقی رخ دهد، توافق بد خواهد بود و ما قطعا آن‌را نمی‌پذیریم.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
موافقم
نباید به غربی ها باج بدهیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار