با استفاده از 40 هزار تن مخلوط
معاون شهردار شهر اقبالیه گفت: برای سال جاری 40 هزار تن مخلوط و 10 هزارتن بیس به منظور زیرسازی و مخلوط‌ریزی معابر سطح شهر اقبالیه مورد استفاده قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۹۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 13 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، غلامرضا فرجی در جلسه کمیسیون عمرانی که به منظور ارائه گزارش از پروژه‌های زیرساختی شهر اقبالیه صبح امروز در سالن جلسات شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: چند پروژه زیرسازی و مخلوط‌ریزی معابر سطح شهر اقبالیه اجرا شده و در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه چند پروژه زیرسازی در سطح شهر اقبالیه در مرحله اجرا قرار دارد، افزود: این پروژه‌ها براساس نیاز و در مواردی با درخواست‌های مردم به منظور آسفالت‌ریزی در نقاط مختلف شهر اقبالیه که از سوی شهروندان گزارش شده بود به همین دلیل واحد عمرانی شهرداری شهر اقبالیه اقدام به اجرای زیرسازی و مخلوط‌ریزی معابر این شهر کردند.

معاون شهردار شهر اقبالیه ادامه داد: شهرداری این شهر افتخار دارد خدمات متعددی را به منظور رفاه و آسایش شهروندان این شهر و توسعه عدالت اجتماعی ارائه کند و در جهت ارتقا کمی و کیفی اهداف مشخص شده، از همه ظرفیت‌ها و قدرت‌ها در سطوح ممکن استفاده کند.

فرجی تصریح کرد: تسطیح، رگلاژ، مخلوط‌ریزی و متراکم کردن معابر(زیرسازی) در سطح شهر اقبالیه صورت گرفته است.

این مسؤول با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر اقبالیه عنوان کرد: در سال 92، 30 هزار تن مخلوط‌ریزی در معابر سطح شهر اقبالیه صورت گرفته است.

معاون شهردار شهر اقبالیه یادآور شد: همچنین در سال 93، 35 هزار تن مخلوط و پنج هزار تن بیس در معابر سطح این شهر مورد استفاده قرار گرفته است.

فرجی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته مطرح کرد: در سال گذشته هم 30 هزار تن مخلوط و هفت هزار تن بیس در معابر سطح شهر اقبالیه مورد استفاده قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: برای سال جاری هم 40 هزار تن مخلوط و 10 هزار تن بیس در معابر سطح شهر اقبالیه صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار