علیزاده با بیان اینکه جشن نیکوکاری یکی از برنامه‌های زیرمجموعه هفته احسان و نیکوکاری است، گفت: امسال ۱۵۰۰ مدرسه برگزار کننده جشن‌های نیکوکاری هستند.
کد خبر: ۳۹۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 08 March 2017
به گزارش تابناک یزد،محسن علیزاده، در آیین جشن نیکوکاری یزد که در یزد برگزار شد، اظهار داشت: هفته احسان و نیکوکاری از 14 اسفند و همزمان با سا‌لروز تاسیس کمیته امداد آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه امسال احسان و نیکوکاری به صورت عام دیده شده است، گفت: همزمان با برگزاری جشن نیکوکاری و شروع این هفته، نمایشگاه تولیدات خودکفایی مددجویان کمیته امداد در میدان شهدای امیرچقماق یزد برگزار شد.

علیزاده با بیان اینکه جشن نیکوکاری یکی از برنامه‌های زیرمجموعه هفته احسان و نیکوکاری است، گفت: امسال 1500 مدرسه برگزار کننده جشن‌های نیکوکاری هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه 19 اسفند این جشن در سطح شهر و در میادین و روز جمعه 20 اسفند هم در مصلی‌های نماز جمعه غرفه‌های جشن نیکوکاری برپا می‌شود.

علیزاده افزود: این جشن علاوه بر اینکه در هفته احسان و نیکوکاری برگزار می‌شود، سه روز به صورت ویژه با محوریت احسان و نیکوکاری در مدارس، مساجد، میادین اصلی  و مصلی‌های نماز جمعه صورت می‌پذیرد.

علیزاده اظهار داشت: امسال سعی شده با استفاده از ظرفیت‌های موجود و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیرین در حوزه‌های مخلتف، زمینه هزینه کرد کامل تمام کمک‌های مردم برای محرومان را فراهم کنیم و هزینه‌های جانبی از جمله بحث‌های رسانه‌ای و تبلیغی برای دعوت مردم را از این بخش تامین نکنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار