درحالی که حتی وزیر امورخارجه هم به این اتفاق واکنش داشت تعدادی از واکنش های طنز در فضای ملتهب سیاسی و اجتماعی آن روزها نشان داد که مردم ما در هرشرایطی به فکر طنزپردازی های خود هستندکه نمونه هایی از این گونه مطالب در ادامه می آید.
کد خبر: ۳۹۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 08 March 2017

تابناک ایلام::چند روزی از سفرجنجالی وزیر بهداشت به شهرستان کوچک بدره می گذردکه بررسی اخبارو حواشی این رویداددرفضای واقعی و مجازی نکات جالبی از تلخ ترین وقایع اجتماعی تا خنده دارترین لطیفه ها را با خود دارد.

حاشیه های دیدار غیر منتظره و برنامه ریزی نشده وزیر بهداشت به شهرستان کوچک ومرز نشین ومحروم بدره خیلی زود به مدد فضای مجازی منتشر شد وتکذیبیه مسئولان علوم پزشکی ایلام و معاون وزیر بهداشت با انتشارفیلم واخبارگسترده درخبرگزاری ها و کانال های شخصی به مستمسکی برای طنزپردازان بدل شد.

درحالی که حتی وزیر امورخارجه هم به این اتفاق واکنش داشت تعدادی از واکنش های طنز در فضای ملتهب سیاسی و اجتماعی آن روزها نشان داد که مردم ما در هرشرایطی به فکر طنزپردازی های خود هستندکه نمونه هایی از این گونه مطالب در ادامه می آید.

*مهندس مروارید گفت:صحنه رو از نزدیک ندیدم و قضاوت در مورد حادثه بدره رو به داوران و کارشناسان برنامه نود موکول کرد.

*دانشگاه علوم پزشکی ایلام فیلم منتشر شده رو مربوط به شهر بدره عراق و درگیری المراد الحاصلی با الدوکتور الهاشمی وزیر بهداشت عراق عنوان کرد.

*در پی عذرخواهی وزیر بهداشت از فرماندار بدره به دلیل خستگی و بدهکاری ،تمام بدهکاران بانکی خارج از کشور برای بازگشت به کشور گذرنامه گرفتند.

*پلیس راه ایلام ،خستگی و خواب‌آلودگی ، بدهکاری و نداشتن دید کافی را دلیل اصلی برخورد وزیر و فرماندار اعلام کرد.

*برخی دلیل عذرخواهی اول صبح یا همان "اول کله‌شیر" وزیر را رفتن سر "دنان‌کیش "عنوان کرده‌اند.(اشاره به ضرب المثلی محلی و قدیمی)

*منابع محلی خبر دادند:احتمالا به وزیر گفته شده باید قبل از خطبه های ایوان عذرخواهی کند.

*فرهنگستان زبان فارسی اعلام کرد زین پس بجای واژه موهن "بیشعور " از بی‌شناخت مکفی یا بی اطلاع و آگاهی کامل استفاده شود.

*دبیر مؤتلفه در ایلام پس از دستگیری قاتل بروس‌لی به زرنه بازگشت و گفت: در سفر بعدی به چین پیشنهاد خواهرخواندگی بدره با پکن را می‌دهم.

*فرماندار بدره درخواست عباس جدیدی برای گرفتن عکس سلفی را رد کرد، علی دایی گفت:داور بازی به سمت بدره غش کرده بود.طارمی دو گل خود به الوحده را به وزیر بهداشت و فرماندار بدره تقدیم کرد.

*جلال میرزایی نماینده مجلس در خصوص اظهارات وزیر گفت اشتباه داوری جزئی از بازی پزشکی و فوتبال است.

*لقمان حکیم را گفتند ادب از که آموختی؟ گفت: از وزیر بهداشتتون!گفتند: عجب!!گفت: پنج تا انگشت می شه یه وجب!

لقمان حکیم را نشاندند و فیلم فحش دادن وزیر بهداشت را نشانش دادند. لقمان لختی اندیشید و سپس گفت: قربونت این کرایه ی من و رضا صادقی رو حساب کن ما پیاده می شیم!

به هر حال اینگونه واکنش های طنز و ماجرای فردی که صدای ناخواسته اش در مجاز پخش شد و مجبور شد چند نسخه تاییدیه و تکذیبیه به پیوست آن ارسال نماید در زمان شدیدترین جوسیاسی و اجتماعی بدره دست به دست شد تا گوشه ای از تلخی اتفاق را با لبخندی بر لب های خوانندگان بکاهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار