به منظور کاهش آلودگی هوا
مسؤول واحد فضای سبز شهرداری شهر اقبالیه گفت: به منظور حفظ و توسعه فضای سبز در شهرها با کمک و حمایت مسؤولان استانی هر یک به سهم و نوبه خود در راستای صیانت از محیط‌زیست کوشا بوده و برای کاهش آلودگی هوا تلاش و همت کنند.
کد خبر: ۳۸۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹ 06 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فرشاد نظری در جلسه بررسی توسعه فضای سبز شهری که ظهر امروز در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: هرگونه هزینه‌کرد در راستای توسعه سرانه فضای سبز بهترین سرمایه‌گذاری است.

وی از توسعه سرانه فضای سبز به عنوان عامل تقویت‌کننده سیما و منظر شهری یاد کرد و افزود: درختان، گل‌ها و گیاهان علاوه بر تولید اکسیژن انبوه از طریق عمل فتوسنتز به ارتقا کیفیت هوا کمک کرده و همچنین موجب کمرنگ‌تر شدن اغتشاشات بصری می‌شود و آرامش روانی را برای شهروندان به ارمغان می‌آورد.

مسؤول واحد فضای سبز شهرداری شهر اقبالیه افزایش سرانه فضای سبز را یکی از محورهای برنامه کاهش آلودگی هوا بیان کرد و ادامه داد: نگاه مدیریت شهری برای توسعه سرانه فضای سبز و احداث بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری و محله‌ای معطوف به تقویت مناطق محروم و کم برخوردار بوده که در توزیع این سرانه عدالت و رشد موزون شهر هم مد نظر قرار گرفته شده است.

نظری تصریح کرد: به منظور حفظ و توسعه فضای سبز در شهرها با کمک و حمایت مسؤولان استانی هر یک به سهم و نوبه خود در راستای صیانت از محیط‌زیست کوشا بوده و برای کاهش آلودگی هوا و توسعه فضای سبز که ریه‌های تنفسی شهر است، تلاش و همت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار