مديركل كانون پرورش فكري در جلسه شوراي فرهنگي:
مديركل كانون پرورش فكري کودکان و نوجوانان استان گلستان در جلسه شوراي فرهنگي بیان داشت: براي اينكه ماموريت ها به درستي انجام شده و به اهداف از پيش تعيين شده دست يابيم نيازمند برنامه ريزي اصولي و دقيق هستيم.
کد خبر: ۳۸۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 05 March 2017
مديركل كانون پرورش فكري کودکان و نوجوانان استان گلستان در جلسه شوراي فرهنگي بیان داشت: براي اينكه ماموريت ها به درستي انجام شده و به اهداف از پيش تعيين شده دست يابيم نيازمند برنامه ريزي اصولي و دقيق هستيم.

عبدالرحيم سيفي مديركل كانون در جلسه شوراي فرهنگي بر ايجاد ارتباط و پيوست بين برنامه هاي فرهنگي، هنري و ادبي تاكيد نموده و بيان داشت: براي اينكه ماموريت ها به درستي انجام شده و به اهداف از پيش تعيين شده دست يابيم نيازمند برنامه ريزي اصولي و دقيق هستيم.

وي توجه به سند چشم انداز كانون را در برنامه ريزي هاي سال آتي مهم برشمرده و تصريح كرد: تحكيم و تقويت هويت اسلامي- ايراني و باورهاي اخلاقي كودكان و نوجوانان، اهميت دادن به تاريخ و ارزش هاي انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و آرمان هاي شهدا، احياي آداب و رسوم بومي و محلي، ارتقاي سطح آگاهي، بينش، دانش و مهارت مربيان و كاركنان، استحكام هويت ملي و توجه به زبان و ادبيات كهن فارسي، گسترش پوشش مخاطبان از طريق توجه به نيازهاي امروزي با حفظ قالب هاي اصيل و سنتي، توسعه و تقويت فعاليت هاي علمي و پژوهشي، تحكيم بنيان خانواده و بهبود مهارت هاي اولياي تربيتي، تقويت ارتباط كانون با رسانه ها و تنوير افكار عمومي، معرفي كانون به جامعه از طريق ارتباط با ساير نهادها و حضور در نمايشگاه ها و جشنواره ها، افزايش بهره وري و توانمندي اقتصادي براي دست يابي به توانايي فرهنگي با توجه به اصول اقتصاد مقاومتي و انتقال پيام هاي تربيتي، ديني و اخلاقي با بهره گيري از مراكز كانون زبان ايران از جمله اهدافي است كه در برنامه ريزي سال 96 به آن پرداخته خواهد شد.

مديركل كانون مخاطب شناسي را در برنامه ريزي يك اصل دانسته و افزود: آثار برنامه ها بايد محسوس بوده و به تمامي فعاليت هاي فرهنگي، هنري، ادبي، علمي و مذهبي توجه شود.
در ابتداي اين جلسه سرپرست مركز فرهنگي هنري گميشان و مربيان كتاب خانه هاي سيار غرب استان گلستان به بيان گزارش عملكرد و فعاليت هاي خود پرداختند.

ارائه و بررسي برنامه هاي پيشنهادي سال 96 توسط كارشناسان فرهنگي، هنري و ادبي از ديگر موضوعات اين جلسه بود.

در پايان اين جلسه لوح تقدير تني چند از همكاران به واسطه انجام فعاليت هاي شاخص و كسب رتبه برگزيده در صيانت از حقوق شهروندي و حجاب و عفاف به آن ها اهدا گرديد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار