کد خبر: ۳۸۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ 03 March 2017
تابناک گیلان / سال گذشته ودر یک شب پاییزی سه مرد قوی هیکل و درشت اندام که هر سه آن ها شلوار لی به تن داشتند با چاقو،قداره و چماق وارد یک ساختمان نیمه کاره در محله سعادت آباد شدند و پس از ورود به دو واحد از آپارتمان اقدام به تخریب سقف های کاذب و کندن آیفون های تصویری، اجاق گاز و شیرآلات کردند.

همزمان با این اقدام خرابکارانه  نظافتچی  ساختمان برای جلوگیری پیش می رود کتک شدیدی از مهاجمان خشن می خورد و دیگر کارگران نیز که در برابر تهدید مردان چماق کش قرار گرفته بودند تنها به تماشای صحنه خرابکاری نشستند.

این سه جوان پس از انجام اقدامات تخریبی خود آیفون ها، اجاق گاز و شیرآلات را به همراه خود بار یک پژو ۴۰۵  کرده و آنها را به سرقت بردند.

دقایقی بعد  پلیس Police در جریان این حادثه قرار گرفت و تیمی از کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس به محل حادثه Incident اعزام شد.

پس از تجسس های میدانی پرونده این سرقت خرابکارانه پیش روی  یکی از شعب بازپرسی دادسرای تهران قرار گرفت و تحقیقات قضایی نشان داد  یکی از مهاجمان چماق کش  به مدت ۱۰ روز برای سرپرست این ساختمان به عنوان نصاب کار کرده بود و  سرپرست این ساختمان ادعا کرد  بخاطر اختلاف حسابی که با جوان نصاب داشته وی دست به انتقام زده است. به گزارش رکنا؛ بازپرس پرونده حکم بازداشت جوان نصاب و همدستانش را صادر کرده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار