در ایام پایانی سال
مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه گفت: نيمه دوم اسفند ماه سال جاری کارکنان سازمان ناوگان حمل و نقل این شهر با افزایش ساعت کار در خدمت شهروندان هستند.
کد خبر: ۳۸۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 01 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی‌اصغر پورقاسم در جلسه ستاد تسهیل نوروزی که  در سالن جلسات سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: نیمه دوم اسفند ماه سال جاری کارکنان سازمان ناوگان حمل و نقل شهر اقبالیه با افزایش ساعت کار در خدمت شهروندان هستند.

وی افزود: سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه به منظور رفاه حال شهروندان در ایام پایانی سال افزایش ساعت کار ناوگان حمل و نقل را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه ادامه داد: این افرایش ساعت کار ناوگان حمل و نقل بستگی به حجم مسافر در خطوط داشته و در صورتی که مسافر بیشتری باشد، این سازمان آمادگی لازم برای افزایش ساعت کار را دارد.

پورقاسم تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 58 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس و همچنین 64 دستگاه سواری تاکسی در جابه‌جایی شهروندان در شهر اقبالیه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای این طرح از نیمه دوم اسفند ماه سال جاری گشت‌های نظارتی، کنترل خطوط و حوزه اجرایی سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه با افزایش کنترل بر عملکرد ناوگان و ارائه خدمات بهینه به شهروندان نظارت می‌کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه با توصیه به شهروندان یادآور شد: با هدف خدمات‌رسانی و ارائه عملکرد بهتر این سازمان شماره تلفن 33412265 آماده دریافت انتقادات و پیشنهادت شهروندان این شهر است.

پورقاسم با ابراز امیدواری مطرح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزهای صورت گرفته و همچین تعامل و همکاری شهروندان بتوانیم موجبات رضایتمندی همشهریان و مسافران نوروزی را فراهم کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار