معاون اداره‌ کل هواشناسی خوزستان پیش بینی کرد از عضر چهارشنبه یازدهم اسفند پدیده گرد و خاک خوزستان را فراگیرد
کد خبر: ۳۸۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶ 01 March 2017
 علی‌رضا غلام‌پور گفت: نقشه‌های هواشناسی نشانگر پایداری هوا تا اواسط روز چهارشنبه است که موجب افزایش آلاینده‌های جوی به ویژه در اوایل صبح خواهد شد.

وی  گفت:‌ از اواسط روز چهارشنبه با تغییر جهت جریان‌های هوا، شاهد افزایش ابر در استان خوزستان و از روز پنجشنبه شاهد بارش‌های پراکنده و بعضا همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق شمالی وا رتفاعات خواهیم بود.

 معاون اداره‌ کل هواشناسی خوزستان  پیش بینی کرد:‌ از صبح روز پنج شنبه با وزش بادهای جنوبی و جنوب شرقی که نسبتا قابل ملاحظه و شدید خواهند بود و احتمال برخاستن گرد و خاک محلی به ویژه در مناطق مرکزی جنوبی و غربی استان وجود دارد.

غلامپور  احتمال داد پدیده گرد و خاک در روز پنج شنبه دید افقی را حداکثر تا 200 متر و حداقل تا 2 هزار متر کاهش دهد و این وضعیت تا بعد از ظهر روز پنج شنبه ادامه یابد و منشاء این پدیده، کانون‌های گرد و غبار داخلی هستند

و ی گفت:‌ در شبانه‌ روز گذشته ایذه و بهبهان با 5 درجه و آغاجاری با 27 درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان خوزستان بودند و  تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 9 تا 27 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار