با تلاش كاركنان مديريت عمليات شركت پيراحفاري ايران دكل حفاري 106 اين شركت تعميراساسي شد
کد خبر: ۳۸۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ 28 February 2017
مهندس حبيب كيانپور مديرعملیات اين شركت اظهار داشت: عمليات تعمير اساسي اين دكل با هدف نوسازي تجهيزات و سازه هاي فلزي دكل، انجام بازرسي و اطمينان از عملكرد تجهيزات سازه ها و لوله هاي تحت فشار و اصلاح و ترميم سيستم تعليق تريلرهاي MAST UNIT صورت گرفته است.

 وي گفت: تعمير اساسي اين دكل با استفاده از 985 قلم كالا و 11 ميليارد و 600 ميليون ريال اعتبار با تلاش شبانه روزي همكاران در مدت 82 روز انجام شد.

كيانپور درباره اهم فعالیت های انجام شده در اين تعميرات توضيح داد:  در بخش تجهیزات انتقال نیرو اين دكل همه گیربکس و موتورها سرويس، تعمير و نوسازي گردید و در بخش یونیت دکل نيز رادياتور موتورهاي دكل اصلاح و رادياتور متناسب با کار طراحی و نصب شد.

وي افزود: قراردادن موتور و گيربكس و رادیاتور بر روي شاسي مشترك از اقداماتي بود كه در اين تعميرات انجام شد؛ تغيير طراحي براي به حداقل رساندن خرابي، زمان تعمير و تعويض موتور و گیربکس صورت گرفت.

مدیر عملیات شركت پيراحفاري ايران، تقويت آهن كشي و اضافه كردن عرض يونيت از دو سمت دستگاه در جهت بهبود و ارتقاء شرايط ايمني كار و تسهیل در امر تعمیرات، نوسازي وساخت كليه پلت فرم‌هاي اطراف يونيت و تعويض و اصلاح كليه خطوط و سيستم‌هاي هيدروليك و پنوماتيك را از ديگر اقدامات انجام شده بر روي اين دكل عنوان كرد.

 وي از ساخت و نصب مخزن هيدروليك هوا و گازوئيل، اصلاح شاسي كابل حفاري ذخيره و اصلاح اكسل ها توسط شركت ترابري به عنوان ديگر اقدامات اصلاحي انجام شده بر روي دكل 106 نام برد.

 كيانپور گفت: تعويض قطعات فرسوده، اصلاح سيستم روشنايي، ساخت مخزن اتاقك حفار، تعمير و بازسازي سيستم تعليق تريلر سكوي حفاري و سرويس و بازسازي مخازن گل بخش ديگري از تعميرات انجام شده روي اين دكل مي باشد.

وي در پایان از حمایت های مديرعامل شركت پيراحفاري ايران و مجموعه مديريت هاي ذيربط اين شركت براي انجام تعميرات اساسي اين دكل و همکاری شرکت خدمات ترابری و پشتيباني نفت در امر جابجایی و بازسازی سیستم تعلیق دستگاه، تشکر و قدردانی كرد.

 شركت پيراحفاري ايران يكي از شركت هاي فني و تخصصي زير مجموعه شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب است كه از طريق تعمير و تكميل چاه ها نقش مهم و اساسي در استمرار توليد نفت و گاز دارد.

 گستره عمليات اين شركت به طور عمده حوزه فعاليت شركت ملي مناطق نفت ‌خيز جنوب و شركت هاي بهره بردار تابع اين شركت است كه در مواقع ضروري به شركت نفت مناطق مركزي و شركت‌هاي بهره‌برداري نفت و گاز تابع آن نيز خدمات فني ارائه مي‌كند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار