تابناک: نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس گفت: سهم شهرستان نطنز از بودجه استانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بسیار ناچیز است.
کد خبر: ۳۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 22 May 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از فارس، محمد فیروزی شب گذشته در جلسه بررسی وضعیت راه‌های شهرستان نطنز که در فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: انتصاب مهندس غلامی را به سمت مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تبریک گفته و از ایشان انتظار داریم مطالبات مردم این خطه را برآورده کنند.

وی افزود: متاسفانه رویکرد مسئولان استانی اداره‌کل راه به شهرستان‌ها ضعیف بوده و از مدیران اداره‌کل راه و شهرسازی انتظار می‌رود توجه خاصی به شهرستان‌ها داشته باشند و مسائل و مشکلات عدیده این حوزه را سروسامان ببخشند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در گذشته در بحث حل برخی مشکلات و اجرای پروژه‌های شهرستان نطنز مصوبات لازم اخذ و صورت‌جلسه‌ها تنظیم شد اما هیچ‌کدام به عملیاتی نشد.

وی بیان کرد: به همین خاطر بوده که سهم شهرستان نطنز از بودجه استانی ناچیز بوده و از مدیرکل جدید انتظار می‌رود نگاه ویژه‌ای به تمام شهرستان‌های استان اصفهان، به ویژه نطنز داشته باشند.

فیروزی اضافه کرد: ما در این چند سال اخیر هر پروژه‌ای را که به مرحله اجرا گذاشتیم، از محل بودجه ملی و ماده 180 بوده و در این راستا توانستیم برخی پروژه‌های عظیم، به ویژه 20 کیلیومتر باند دوم جاده بادرود به کاشان را عملیاتی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار