هفته بیست و دوم مسابقات سبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس با حضور انبوه مشتاقان این ورزش اصیل سنتی منطقه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ 11 February 2017
هفته بیست و دوم مسابقات سبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس با حضور انبوه مشتاقان این ورزش اصیل سنتی منطقه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

این هفته از مسابقات با رقابت 65 راس اسب در هفت کورس مختلف به مسافت 1000متر برگزار شد و در کورس اول که مخصوص اسب های ترکمن سه ساله 24 تا 34 امتیاز بود، اسب نورگزل اول شدو اسب های رداستار و کیارش 3 به ترتیب به مقام های دوم و سوم رسیدند.

اسب ایزابوی برنده دور دوم مسابقه در میان اسب های دوخون دو ساله مبتدی و نبرده بود و مقام های دوم و سوم این دور نیز از آن اسب های وابل و الیف ناز شد.

در دور سوم، رقابت اسب های تروبرد داخلی دو ساله نبرده برگزار شد که در پایان اسب ساواش 3 زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و در پی او اسب های گلدلیل و پیت بول به مقام دوم و سوم این دور بسنده کردند.

اسب های تروبرد داخلی سه و چهار ساله 8 تا 14 امتیاز برگزار کننده دور چهارم هفته بیست و دوم رقابت های اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس بودند که در پایان این دور، اسب های بالاهج، کلکتی کت و کاساندرا به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

کورس پنجم این مسابقات مخصوص اسب های دوخون سه ساله 24 تا 34 امتیاز بود که قهرمانی این دور را اسب ریومنتو از آن خود کرد و اسب های بوی بلا و اوکسال نیز به ترتیب به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

در دور ششم و در میان اسب های تروبرد داخلی سه و چهار ساله 16 تا 22 امتیاز، اسب بنتلی اول شد و اسب های ریوسیتی و لارسن نیز دوم و سوم شدند و در آخرین دور این هفته از مسابقات نیز اسب های سهند بهزاد، گل تکه و سقرقوش در گروه اسب های ترکمن سه و چهار ساله 36 تا 48 امتیاز عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در پایان این هفته از مسابقات مبلغ 733 میلیون و 250 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.

مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد کاووس هر هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار