معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت: ساخت 24 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید صدرا در دولت های قبل طرح ریزی شده است که 85 درصد این واحدها در دولت یازدهم تحویل شده است.
کد خبر: ۳۷۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 09 February 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا: محسن نریمان چهارشنبه در آیین بهره برداری از 2 هزار و 540 واحد مسکن مهر شهر جدید صدرا در غرب شیراز به مناسبت دهه فجر افزود: در دولت قبل تنها سه هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید تحویل داده شد اما در دولت یازدهم 85 درصد این طرح ملی، محقق شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در دولت قبل مسائلی مانند تامین زیرساخت ها در زمان تحویل واحدها، کیفیت ساخت و ساز و حتی فاضلاب این طرح ها مطرح نبود اما در دولت یازدهم، تحویل مسکن مهر با درنظرگرفتن و تامین این نیازهای مردم صورت گرفته است.
نریمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اقدامی که در رابطه با تصفیه خانه فاضلاب صدرا در دستور کار قرار داده شده است، کار بزرگی است چرا که اعتبار 200 میلیارد تومانی مورد نیاز آن معادل کل اعتبار تخصیصی عمرانی استان فارس در سال جاری است.
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید کشور با بیان این که طرح هایی برای افزایش دسترسی ها به شهر صدرا در دستور کار داریم، گفت: ما نه تنها دنبال این هستیم که جاده قره پیری را بسازیم بلکه دنبال اتصال مترو به صدرا هم هستیم؛ چرا که معتقدیم این شهر برای حفظ کلانشهر شیراز ایجاد شد.
در این آیین کلید 2 هزار و 540 واحد مسکن مهر شهر جدید صدرا به طور نمادین به برخی از مالکان اهدا شد.
شهر جدید صدرا در 15 کیلومتری شمال غرب شیراز واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار