شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه با رعایت قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی و تردد در مسیرهای تعیین شده پلیس را در برقراری نظم و امنیت ترافیکی یاری کنند.
کد خبر: ۳۷۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 09 February 2017
اعمال محدودیت های ترافیکی روز 22 بهمن در مازندرانرئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی روز جمعه در مسیر برگزاری راهپیمایی بزرگ مردمی22 بهمن در سطح شهر ساری و دیگر شهرستان های استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ  مهدی باقری  حفظ و پاسداری از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه همگان دانست و افزود: نیروی انتظامی برحسب وظیفه ذاتی و ماموریت های محوله در برقراری نظم و امنیت و انضباط ترافیکی نقش تعیین کننده ای در ایجاد بسترهای لازم برای برگزاری شکوهمند جشن انقلاب دارد .
 
سرهنگ باقری با اشاره به مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه در شهرستان ساری گفت: مسیر راهپیمایی در شهر ساری از میدان  شهید قاسمی  آغاز می شود و پس از عبور از میدان ساعت  تا میدان شهداء ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: برای تسهیل در عبور و مرور خودروها و کنترل ترافیک در زمان برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن در سطح شهر ساری، مسیر غرب به شرق میدان امام خمینی تا میدان شهید قاسمی( بلوار آزادی) و کلیه خیابانهای ورودی به آن و همچنین حد فاصل میدان قاسمی تا چهار راه ابن شهر آشوب ( خیابان فردوسی وکلیه مسیرهای ورودی و خروجی به آن، چهار راه این شهر آشوب تا میدان ساعت ( خیابان جمهوری) و مسیرهای ورودی و خروجی به آن و همچنین میدان ساعت تا میدان شهداء ( خیابان 18 دی ) و مسیرهای منتهی به آن محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد .
رییس پلیس راهور مازندران خاطر نشان کرد: در سه راه مستشرق به میدان ساعت، سه راه ملامجدالدین تا میدان شهداء و چهار راه معلم طالقانی تا میدان شهداء نیز این محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد .
سرهنگ باقری با اشاره به پیش بینی مسیر های جایگزین برای تردد خودروها و شهروندان گفت: میدان امام خمینی ، بلوار جام جم و بلوار عسکری محمدیان به سمت بلوار کشاورز و بلوار داراب ، همچنین میدان امام خمینی، بلوار دانشگاه و کمربندی غربی میدان خزر مسیر جایگزین برای تردد خودروها است .
وی همچنین افزود: میدان شهیدان عبوری – بلوار شهیدان عبوری – میدان طبرستان – بلوار خزر و میدان خزر به همراه میدان هلال احمر – بلوار طالقانی – چهار راه معلم -طالقانی – خیابان باغ سنگ و بلوار داراب از دیگر مسیرهای جایگزین است.
رئیس پلیس راهور مازندران با اشاره به مسیر تعیین شده برای تردد خودروهای سنگین ، افزود: عبور خودروهای سنگین از محور قائم شهر به بلوار امام روح الله و کمربندی غربی ساری است.
رئیس پلیس راهور مازندران به شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: با رعایت قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی و تردد در مسیرهای تعیین شده پلیس را در برقراری نظم و امنیت ترافیکی یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار