برگزاری نشست ساماندهی وضعيت درب ورودي اورژانس بيمارستان گلستان ؛
رسیدگی به مسائل بهداشتی درون و حوالی بیمارستان در الویت های مرکز بهداشت غرب اهواز قرار گرفته است و با توجه به حجم مراجعین به این بیمارستان، نیاز است اراده جمعی در این خصوص مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: ۳۷۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ 07 February 2017
نشست رییس مرکز بهداشت غرب اهواز و مدیران بیمارستان گلستان با نمايندگان ادارات : آبفا ،شهرداري منطقه ٤،زيبا سازي شهرداري ،اتحاديه اتاق اصناف ،معاونت خدمات شهري ،معاونت درمان ، اداره اماکن و سازمان زیباسازی شهرداری اهواز ، مسئول بهداست محیط مرکز بهداشت غرب اهواز و مسئولان بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای بیمارستان با هدف ساماندهي وضعيت درب ورودي اورژانس بيمارستان گلستان برگزار شد .

در این نشست، مهندس مهرداد شریفی -رییس مرکز بهداشت غرب اهواز با بیان این موضوع که بیمارستان گلستان به عنوان قطب بزرگ پزشکی و درمانی به تمام مردم خوزستان و حتی مردم جنوب غرب کشور تعلق دارد، اظهار داشت: رسیدگی به مسائل بهداشتی درون و حوالی بیمارستان در الویت های مرکز بهداشت غرب اهواز قرار گرفته است و با توجه به حجم مراجعین به این بیمارستان، نیاز است اراده جمعی در این خصوص مورد توجه قرار گیرد.

شریفی در ادامه اظهار داشت : در نخستین گام ، نشست امروز به منظور بررسی شرایط موجود درب ورودی بیمارستان و اورژانس که بیشترین تردد را دارد تشکیل شده است که انتظار می رود هریک از مسئولین شهری ذیربط با بازدید و مشاهده وضعیت موجود، خدماتی را که در حوزه کاری خود می توانند ارائه دهد، ظرف زمان کوتاهی انجام دهند.

در ادامه جلسه دکتر غلامرضا برات - مدیر داخلی مرکز آموزشی درمانی گلستان و دکتر ویسی ، برخی مشکلات بهداشتی ساختمانی و ترافیکی موجود در اطراف بیمارستان را برشمردند .

سپس هریک از اعضای جلسه،  نقطه نظرات خود را در مورد موضوع، ارائه دادند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 مهندس شریفی، زمان برگزاری نشست بعدی را جهت پیگیری موارد مصوب و ارائه گزارش در مورد فعالیت های انجام شده ، دو هفته ی آینده ذکر کرد.

 پس از پایان جلسه نیز کلیه حاضرین جلسه از ورودی بیمارستان و وضیت محل کار کسبه ، شرایط ترافیکی و تاکسی سرویس و پارکینگ های موجود بازدید و گزارشات لازم را جهت رسیدگی به موضوع ثبت کردند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار