رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی قزوین:
مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: همایش تربیتی و بصیرتی با سخنرانی محمدزاده استاد حوزه و دانشگاه در قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۳۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 07 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، رضا ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبر‌نگار فارس در قزوین از برگزاری همایش تربیتی و بصیرتی در استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: این همایش با سخنرانی محمدزاده استاد حوزه و دانشگاه، ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه 19 بهمن ماه جاری در فلکه تعاون شهرک مینودر برگزار می‌شود.

وی گفت: برای آشنایی دانش‌آموزان و خانواده‌ها با سبک زندگی اسلامی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین همایشی با محور‌های مختلف در کانون فرهنگی و تربیتی رشد واقع در مینودر- فلکه تعاون برگزار می‌کند.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین ادامه داد: محورهای این همایش با رویکرد اعتقادی و مذهبی، افزایش ظرفیت‌های اخلاقی و بصیرتی پیگیری می‌شود.

ابراهیمی عنوان کرد: محمد‌زاده استاد حوزه و دانشگاه به عنوان سخنران در این همایش حضور دارد.

این مسؤول با اشاره به تأثیر بصیرت و معنویت بر رفتار‌های اجتماعی، فردی جوانان و نوجوان گفت: در همایش تربیتی و بصیرتی محورهایی همانند امور اعتقادی و دینی، امور فقهی و حقوقی، فرهنگ شهری، روابط خانوادگی، روابط سیاسی و اجتماعی، امور اقتصادی و روانشناسی، ورزش و تندرستی و منظر نخبگان و متفکران اسلامی مطرح می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین تصریح کرد: انقلاب اسلامی که هم اینک در طلیعه سی و هشتم با قدرت به سمت قله‌های تعالی پیش می‌رود، بر همگان واجب است که توجهی ویژه به رفتار و اخلاق و تربیت اسلامی کند تا انحرافات را در بین جامعه و مسؤولان شاهد نباشیم..

ابراهیمی یادآور شد: انقلاب اسلامی طبق فرموده امام مستضعفان یک انقلاب فرهنگی است و در زمینه فرهنگی هم باید بتوانیم در جنگ نابرابر با دشمن، قاطعانه عمل کنم.

این مسؤول افزود: سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین با شناخت کامل از نخبگان دانش‌آموزی برای پیش برد اهداف آموزش و پرورش استفاده کرده و برای ساخت مدیرانی در تراز انقلاب که برخاسته از قشر مستضعف باشد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین تشریح کرد: جنگ نرم و فرهنگی که علیه انقلاب در جریان است با تربیت مدیران و فرزندان انقلابی همه آن‌ها خنثی می‌شود و در زمینه‌های مختلف رویش‌های بسیاری را شاهد بوده‌ایم.

ابراهیمی ادامه داد: فرزندان ایران اسلامی همواره سدها و درب‌های بسته تاریخ را شکسته‌ و به حریم‌های دست نیافتنی رسیده و در علوم مختلف این را به اثبات رسانده‌اند.

وی در پایان گفت: این همایش ضمن تأکید بر تربیت و بصیرت سعی می‌شود که بهترین خروجی را داشته باشد و تأثیرات رفتاری و تربیتی را به سهم خود نهادینه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار