کادر فنی تیم فوتبال دختران جوان کشور 2 فوتبالیست استان قزوین را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.
کد خبر: ۳۷۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 05 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، اردوی تیم ملی فوتبال دختران کمتر از 19 سال کشور در حالی از امروز آغاز شده است که دو بانوی فوتبالیست استان قزوین هم در این اردو حضور دارند.

کادر فنی تیم دختران کمتر از 19 سال کشور فهرست 18 بازیکن دعوت شده به اردوی آماده‌سازی تیم ملی را منتشر کرد که در این بین نام ندا رحمانی و زینب محمدخانی دو فوتبالیست استان قزوین هم به چشم می‌خورد.

ندا رحمانی فوتبالیست ارزنده تاکستانی حالا دیگر به یکی از نفرات اصلی دعوت شده به اردوهای تیم ملی تبدیل شده است، این ورزشکار چند سالی می‌شود که با اعتماد کادر فنی در تمام اردوهای تیم ملی حضور یافته و حتی با تیم دختران نوجوان و جوان کشور بارها در مسابقات بین‌المللی از جمله رقابت‌های منطقه‌ای قهرمانی دختران آسیا شرکت کرده است.

بدون شک آینده فوتبالی خوبی در انتظار ندا رحمانی است، اگر این ورزشکار قدر این فرصت‌های به وجود آمده را بداند و همین تلاش و پشتکار را برای رسیدن به موفقیت و قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور به‌کار بگیرد.

این ورزشکار که نام خود را از رده سنی نوجوانان به فوتبال دختران کشور معرفی کرد، همچنان روند رو به رشد خود را ادامه می‌دهد و این نشان از قابلیت‌های بالای این ورزشکار خوب قزوینی محسوب می‌شود.

اما اتفاق خوب دیگری که در رشته ورزشی فوتبال به ویژه در میان بانوان استان قزوین رقم خورده است، دعوت زینب محمدخانی فوتبالیست خوب این استان در میان دعوت شده‌های تیم ملی است، اتفاقی که از رشد بیشتر فوتبال در میان بانوان قزوینی حکایت دارد و بدون شک دعوت محمد‌خانی می‌تواند انگیزه‌های بیشتری را به بانوان فوتبالیست استان تزریق کند.

حالا که فوتسال بانوان استان قزوین و ورزشکاران ارزنده فوتسال در قزوین توانسته‌اند به خوبی جایگاه فوتسال قزوین را در میان قطب‌های فوتسال کشور بالا ببرند، جا دارد که با حمایت بیشتر مسؤولان فوتبال هم به همانند فوتسال در میان برترین‌های کشور حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

گرچه حالا دیگر خبری از لیگ برتر نیست، اما مسؤولان می‌توانند در این بخش با تزریق منابع مالی به رشد و سرمایه‌گذاری در این رشته توپی که سراسر از ظرفیت است، به فوتسال و فوتبال بانوان کمک شایانی کنند.

دبیر هیأت فوتبال استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به دعوت دو ورزشکار این استان به اردوی تیم ملی اظهار داشت: خوشبختانه ندا رحمانی و زینب محمد‌خانی با نظر کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

محمود عبدالهی افزود: حضور دو ورزشکار در اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال دختران کمتر از 19 سال کشور از ظرفیت‌های این رشته ورزشی در استان قزوین حکایت دارد.

وی اظهار امیدواری کرد در سایه حمایت مسؤولان و تزریق منابع مالی شاهد حضور استعدادهای بیشتری از استان قزوین در ترکیب تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال بانوان کشور باشیم.

گفتنی است، اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال دختران کمتر از 19 سال کشور که از امروز در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده است، تا 19 بهمن ماه سال جاری ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار