با حضور مسؤولان
مراسم یادواره شهدای شهر اقبالیه و شهید جاویدالاثر ذکریا شیری با حضور مسؤولان در این شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 05 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد پیری در ستاد هماهنگی یادواره شهدای شهر اقبالیه که صبح امروز در سالن جلسات شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: مراسم یادواره شهدای شهر اقبالیه و شهید جاویدالاثر ذکریا شیری با حضور مسؤولان و مردم شهیدپرور در مصلای امام خمینی(ره) شهر اقبالیه برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده‌های معظم شهدا با تربیت چنین فرزندان رشید و مقاومی، در عظمت ایران اسلامی سهیم هستند و مسؤولان موظف بوده در خدمت خانواده‌های شهدا باشند.

شهردار اقبالیه ادامه داد: از شاخصه‌های مهم زنان ایرانی، رشادت آن‌ها است و این مادران شهید بودند که فرزندشان را در راه دفاع از میهن راهی جبهه‌های حق علیه باطل می‌کردند.

پیری تصریح کرد: شهدا زنده هستند و در نزد خداوند روزی می‌خورند و باید با خانواده شهدا دیدار کنیم و به نیابت از این پدران و مادران با شهدا همراه شویم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: همه به ارتباط با شهدا نیاز داریم و اگر هر کسی یکی از شهدا را به عنوان دوست خود برگزیند به طور قطع در کار، تحصیل، زندگی و تربیت فرزندان به موفقیت رسیده و آخرت خود را تضمین می‌کند.

شهردار اقبالیه با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا و تکریم شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را به همراه دارد، یادآور شد: امنیت ایران اسلامی در میان کشورهای آشوب‌زده منطقه به برکت خون شهدا است.

پیری مطرح کرد: در مراسم یادواره شهدای شهر اقبالیه و شهید جاویدالاثر ذکریا شیری حجت‌الاسلام وحید مهری مدرس دانشگاه به ایراد سخنرانی می‌پردازد و مراسم خاطره‌گویی مادر بزرگوار شهید ذکریا شیری و مداحی علی کردلو از مداحان اهل‌بیت‌(ع) هم برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این یادواره امروز یکشنبه هفدهم بهمن ماه سال جاری از ساعت 14 تا 17 در مصلی امام خمینی‌(ره) شهر اقبالیه با حضور اقشار مردم برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار