استاندار یزد گفت: دولت نسبت به مطالبات اصناف و بازاریان اهتمام جدی دارد و در این زمینه تلاش هایی مختلفی برای رونق اقتصادی و پیگیری مطالبات این بخش در دولت یازدهم انجام گرفته است.
کد خبر: ۳۷۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳ 05 February 2017
به گزارش تابناک یزد،سیدمحمد میرمحمدی  در نشست هم اندیشی اصناف و بازاریان یزد با تبریک دهه فجر به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها و رئیس جمهوری افزود: اصناف و بازاریان در شکل گیری انقلاب و تداوم آن نقش موثری داشته اند و در عرصه های مختلف مانند انتخابات از قشرهای پیشرو هستند.
وی ادامه داد: مشارکت گسترده و پرشور مردم و اصناف و بازاریان در دو انتخابات سال آینده ضامن عزت و اقتدار کشور در برابر دشمنان نظام است.
میرمحمدی ادامه داد: مشارکت بالای آحاد مردم در انتخابات پیش رو گویای تبلور یکپارچگی و هوشیاری در برابر دشمنان نظام است و مانع نفوذ دشمن می شود.
استاندار یزد گفت: در انتخابات شوراهای شهر و روستاها نیز مردم باید ضمن مشارکت بالا در این عرصه بر اساس نیازها به افراد شایسته که بتوانند در ابعاد مختلف به جامعه خدمت کنند، رای دهند.
میرمحمدی با قدردانی از بازاریان و اصناف و تشریح نقش آنها در 38 سال گذشته و همراهی و همکاری با نظام و دولت در زمینه های مختلف تصریح کرد: بازایان همواره در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی پیشگام بوده اند.
وی در خصوص تحریم دشمنان علیه انقلاب اسلامی نیز گفت: در این بخش با مقاومت و ایستادگی مردم نقشه های دشمن نقش بر آب شد و این شکست ها همچنان نصیب دشمنان نظام خواهد شد.
در این نشست که در سالن اندیشه استانداری یزد برگزار شد تعدادی از روسای اتحادیه های صنفی استان یزد به طرح نظرها و مسائل و مشکلات خود پرداختند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار