فرماندار زاهدان گفت: ۱۷۷واحد مسکن روستایی با اعتبار 24 میلیارد و 150 میلیون ریال و طرح هادی روستایی چاه رحمان این شهرستان با اعتبار هشت میلیارد و 500 میلیون ریال همزمان با نخستین روز دهه فجر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۷۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ 01 February 2017


مجتبی خانجانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با راه اندازی این طرحها 298 نفر از خانوارهای روستایی و شهری از مزایای آنها بهره مند شدند.
وی بیان کرد: براساس برآوردهای انجام شده ۵۹ نفر به صورت مستقیم و ۴۳ نفر نیز به طور غیرمستقیم در این طرح ها مشغول به کار بودند.
وی تصریح کرد: 196 پروژه با اعتباری معادل 990 میلیارد ریال در شهرستان زاهدان به مناسبت دهه فجر به بهره برداری می رسد.
وی بیان کرد: 26 پروژه در بخش نصرت آباد، 25 پروژه در بخش کورین، 22 پروژه بخش مرکزی و 123 پروژه نیز در شهر زاهدان به بهره برداری می رسد.
فرماندار همچنین بیان کرد: افتتاح ایستگاه آتش نشانی بلوار انقلاب، آسفالت معابر و احداث کانال جمع آوری و دفع آبهای سطحی از جمله پروژه های شاخص قابل افتتاح در دهه فجر در این شهرستان است.
خانجانی اظهار داشت: افتتاح پروژه های پست 63 کیلو ولت کورین، مسکن روستایی و چمن مصنوعی روستای گراغه در بخش نصرت آباد و اجرای طرح هادی روستای چاه رحمان مربوط به بخش مرکزی از جمله این پروژه هاست.
وی درباره میزان اشتغال این پروژه ها افزود: با اجرای این طرح ها برای 516 نفر اشتغال دائم و 276 نفر اشتغال موقف ایجاد شده است.
به گفته وی 2هزار و 172 نفر از خانوارهای شهری و روستایی و تعداد 74 روستا از خدمات این پروژه ها بهرمند می شوند.
وی خاطر نشان کرد: کلنگ پنج پروژه نیز در دهه مبارک فجر در شهرستان زاهدان به زمین زده می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار