سرهنگ سید محمد موسوی : ماموران پلیس هنگام ایست و بازرسی در محور دیلم به شهرستان گچساران موفق شدند از دو دستگاه خودرو سواری اجناس فاقد مجوز گمرکی به ارزش تقریبی چهارصد و پنجاه میلیون ریال کشف وضبط کنند.
کد خبر: ۳۷۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 31 January 2017
دو دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق به ارزش450 میلیون ریال در گچساران توقیف شدند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با بیان اینکه این نهاد درسال جاری موفقیت های بسیار خوبی در زمینه تامین امنیت شهروندان، مبارزه با جرائم خشن و قاچاق کالا به دست آورده است گفت: این موفقیت ها با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس، همکاری یگان های نظارتی و مشارکت شهروندان حاصل شده است.
سرهنگ سید محمد موسوی با اشاره به فعالیت قاچاقچیان کالا در شهرستان گچساران و خسارت هایی که عرضه کالای قاچاق به تولید و اقتصاد کشور وارد می کند افزود: ماموران پلیس هنگام ایست و بازرسی در محور دیلم به شهرستان گچساران موفق شدند از دو دستگاه خودرو سواری اجناس فاقد مجوز گمرکی به ارزش تقریبی چهارصد و پنجاه میلیون ریال کشف وضبط کنند.

وی ادامه داد: پرونده قضایی این متهمان تشکیل شد و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران حضور فعال پلیس در مسیرهای ارتباطی را موجب نا امن کردن مسیر برای قاچاقچیان و مبارزه با کالای قاچاق و کمک به اقتصاد کشور دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار