فرماندار آبدانان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه، حلقه واصله و پل ارتباطی مستمر میان مردم و مسئولان و تضمین کننده سلامت فضای عمومی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه هستند.
کد خبر: ۳۶۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳ 29 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری روز یکشنبه در آستانه دهه مبارک فجر در نشست با خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات این شهرستان، اطلاع رسانی را مهمترین نیاز جامعه دانست.
 
وی اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان معتمدان مردم و رابطین با دستگاه های اجرایی با اطلاع رسانی شفاف و به موقع و براساس واقعیت های جامعه، قادر هستند فضای عمومی جامعه را از هرگونه تردید، تشکیک و تعارض خالی کنند.
 
عسگری با تاکید بر مشارکت جدی همه مدیران ادارات و نهادی انقلابی با اصحاب رسانه تاکید کرد: دولت تدبیر و امید با تمام توان و مشارکت با اصحاب رسانه، آماده پذیرش هرگونه انتقاد سازنده و راهکار موثر است.
 
وی خدمات سه ساله دولت تدبیر و امید را در مناطق مختلف کشور در مقایسه با دولت های قبل بی نظیر دانست و اضافه کرد: شایسته است خبرنگاران با رعایت 2 اصل سرعت و دقت، خدمات دولت را به اطلاع مردم برسانند.
 
فرماندار آبدانان دهه فجر را یک فرصت مغتنم برای بیان برکات نظام اسلامی داست و یادآور شد: در دهه فجر امسال 55واحد مسکونی ویژه محرومان این شهرستان با 30 میلیارد ریال اعتبار تحویل نیازمندان می شود.
 
عسگری گفت: اصحاب رسانه در اوج ایثار و فدارکاری و پذیرش آسیب ها و مخاطرات متعدد، شبانه روز مشغول اطلاع رسانی از خدمت خالصانه نظام اسلامی به مردم هستند.
 
به گفته وی، وظیفه همه مدیران اجرایی است منزلت این قشر فرهیخته و زحمتکش را حفظ کرده و در تهیه اخبار و رخدادهای فرهنگی، عمرانی، اقتصادی و اجتماعی حوزه کاری خود با رسانه ها همکاری کنند.
 
در این نشست که تعدادی از مدیران اجرایی شهرستان نیز حضور داشتند، خبرنگاران رسانه ها مسائل و مشکلات شهرستان آبدانان در حوزه های مختلف و نیازهای فرایند تهیه، تدوین و ارسال اخبار را با فرماندار در میان گذاشته و خواستار همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی برای انعکاس خدمات دولت به مردم شدند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار