کد خبر: ۳۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹ 19 May 2015
به گزارش تابناک یزد، فرمانده انتظامي شهرستان اشکذر استان يزد از شناسايي و دستگيري سر دسته يک باند پنج نفره زورگيري در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسين ثقفي" با اعلام اين خبر ادامه داد: چندي پيش بود که خبر زورگيري پنج فرد ناشناس در شهر اشکذر به پليس اعلام شد و با توجه به حساسيت موضوع، شناسايي و دستگيري اعضاي اين باند، به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي ادامه داد: با تحقيقات ماموران پليس آگاهي اشکذر مشخص شد اعضاي اين باند زورگيري، پس از شرب خمر، با حالت رواني غير متعادل و همچنين با استفاده از سلاح سرد و ايجاد جو رعب و وحشت اقدام به زورگيري از شهروندان مي کنند.

سرهنگ ثقفي افزود: ماموران پليس آگاهي تحقيقات گسترده اي را در اين زمينه آغاز کردند تا اينکه متوجه شدند سه تن از اعضاي اين باند توسط کلانتري 16 يزد دستگير شده اند.

حسين ثقفي گفت: ماموران آگاهي اشکذر ضمن هماهنگي با مقامات قضائي در بازجويي که از اعضاي اين باند به عمل آوردند موفق شدند محل اختفاي سردسته اين باند را در اشکذر شناسايي کرده و طي يک عمليات غافلگيرانه سردسته اين باند ، به هويت "س.م" 19 ساله را به همراه ديگر همدستش که قصد فرار به جنوب کشور را داشت دستگير کردند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: متهمان در بازجويي هاي اداره پليس، به چهار فقره زورگيري در سطح شهر اشکذر اعتراف و جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند.

گفتني است، اهالي محل هايي كه اين افراد در آن اقدام به زورگيري مي كردند مراتب تقدير و تشكر خود را از عملكرد سردار" ايرج كاكاوند" فرمانده انتظامي استان يزد و پرسنل زيرمجموعه با پارچه نوشته هايي اعلام كردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار