تیم کاله آمل در هفته نهم دور برگشت سی‌امین دوره مسابقات والیبال قهرمانی کشور سه بر یک برابر تیم شهرداری اراک به پیروزی رسید.
کد خبر: ۳۶۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۵ 26 January 2017
به گزارش تابناک مازندران،  در هفته نهم دور برگشت سی‌امین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران جام «شهدای مناء» دو تیم کاله مازندران و شهرداری اراک در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل به مصاف یکدیگر رفتند و تیم والیبال کاله با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.
 
مسابقه رفت دو تیم سه بر صفر به سود کاله در اراک برگزار شد و کاله با کسب برد در دیدار خانگی یک گام به پلی‌آف نزدیک شد، اما شهرداری اراک در جایگاه یازدهم امیدی به صعود ندارد.
 
در این مسابقه تیم کاله مازندران در ست دوم و سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 19 و 25 بر 18 و 25 بر 19 به پیروزی رسید و تیم شهرداری اراک تنها در ست اول با امتیاز 25 بر 21 به برتری رسید.
 
ولی علی‌پور، مهدی رنجبر، امیرحسین اسفندیار، جواد کریمی، آرمین رنجبر و اسماعیل مسافر، یاران بهروز عطایی در تیم کاله مازندران بودند.
 
وحید عباسی، حامد نادی، بهنام حاجی‌پور، علیرضا نادی، مصطفی عباس‌پور و امین رضوی شاگردان اولیه علی نقدی در تیم شهرداری اراک بودند.
 
حدود یک هزار و 500 هوادار آملی در سالن پیامبر اعظم آمل حضور داشتند و محمد شاهمیری و علیرضا قریب کاشیان به‌عنوان داوران اول و دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و یونس حسن‌زاده بر این بازی نظارت می‌کرد.
 
کاله با 9 برد و 28 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد و تیم والیبال شهرداری اراک با پنج برد و 15 امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد.
 
تیم والیبال کاله مازندران یک‌شنبه هفته آینده در آمل میزبان تیم صالحین ورامین در آمل خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار