مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام گفت: تمامی کانون های مساجد استان به کتابخانه های باز مجهز و بیش از 23 هزار نفر هم در آنها عضو هستند.
کد خبر: ۳۶۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 25 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام علی چراغی پور اظهار کرد: نزدیک 44 هزار نفر از مردم استان در کانون های فرهنگی و هنری مساجد مناطق شهری و روستایی عضویت دارند.
 
 
حجت الاسلام چراغی پور تاکید کرد: علاوه بر این 75 کتابخانه مخزن دار با مجوز در مساجد راه اندازی شده و هر کدام به پنج هزار کتاب با عنوان های مختلف و متنوع نیز تجهیز شده اند.
 
وی از افتتاح پنج کانون فرهنگی، هنری مساجد در استان ایلام همزمان با ایام گرامیداشت دهه فجر امسال خبر داد و گفت: تا پایان امسال تعداد کانون های فرهنگی، هنری مساجد به 281 کانون افزایش خواهد یافت.
 
وی یادآور شد: کانون‌های فرهنگی، هنری بویژه در مناطق روستایی استان با انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری نقش مهمی در زمینه جذب جوانان به مساجد دارند.
 
وی با اشاره به استقبال جوانان و نوجوان ایلامی از فعالیت‌های کانون‌های مساجد، برگزاری برنامه‌های آموزشی برای برادران و خواهران، برگزاری برنامه‌های مذهبی و دینی در مناسبت‌های دینی و ملی، راه‌اندازی مراکز کتابخانه‌ای و اجرای طرح تلاوت نور، خانه‌های نور و دیگر فعالیت‌های هنری و فرهنگی را از دیگر فعالیت‌های کانون‌های مساجد برشمرد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار