علی مقصودی با اشاره به افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی در این شهر اظهار کرد: با مساعدت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت و رئیس دانشگاه گیلان یک ایستگاه آتش‌نشانی در زمین و ساختمانی که متعلق به دانشگاه بود، افتتاح شد.
کد خبر: ۳۶۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ 19 May 2015
به گزارش تابناک گیلان  ، علی مقصودی با اشاره به افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی در این شهر اظهار کرد: با مساعدت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت و رئیس دانشگاه گیلان یک ایستگاه آتش‌نشانی در زمین و ساختمانی که متعلق به دانشگاه بود، افتتاح شد.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم ایستگاه بعدی آتش‌نشانی را در نیمه نخست امسال افتتاح کنیم، تصریح کرد: این ایستگاه در منطقه مسکن مهر رشت افتتاح می‌شود.

مدیر عامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به خرید تشک نجات برای آتش‌نشانان رشت گفت: اقدام‌های لازم برای خرید تشک نجات سازمان آتش‌نشانی رشت انجام شده و به‌زودی تشک را تحویل می‌گیریم.

این مسئول درباره احداث ایستگاه‌های آتش‌نشانی در دیگر نقاط شهر رشت گفت: مکان‌یابی در چهار نقطه شهر رشت به منظور احداث ایستگاه آتش‌نشانی به اتمام رسیده و در تلاش هستیم تا هر چه سریع‌تر این موضوع اجرایی شود.

مقصودی با ابراز گلایه از وضعیت خودروهای سازمان آتش‌نشانی رشت متذکر شد: تاکنون  اختصاص بودجه برای این ردیف انجام نشده و اکنون خودروهای موجود آتش‌نشانی رشت با 35 سال عمر در حال فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم برای خرید خودروهای مورد نیاز سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار