طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی با تقدیر از زحمات زارعی کرد شولی، سیروس سالاری به‌عنوان رئیس مخابرات اقلید معرفی شد.
کد خبر: ۳۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹ 19 May 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:با حضور رئیس هیئت‌ مدیره شرکت مخابرات استان فارس، فرماندار و امام‌ جمعه اقلید و سایر مسئولان شهرستانی دوشنبه شب در سالن اجتماعات فرمانداری آیین تودیع و معارفه رؤسای پیشین و کنونی مخابرات این شهرستان برگزار شد.

در آغاز این آیین فرماندار اقلید با اشاره به نقش بسزای مخابرات در توسعه ارتباطات اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پس از انقلاب اسلامی سازندگی و پیشرفت‌های قابل‌توجهی در نقاط مختلف کشور صورت گرفته که توسعه دستگاه‌های ارتباطی در دورترین و محروم‌ترین نقاط کشور ازجمله این برکات است.

صادق کریمی بابیان اهمیت نقش ارتباطات و مخابرات در جامعه و تأثیر آن در تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی تصریح کرد: استفاده بهینه و مفید از توسعه فناوری و ارتباطات در گرو فرهنگ صحیح بوده از این‌ رو اطلاع‌رسانی جامع در راستای آشنایی افراد با پیشرفت‌های ارتباطی و بهره‌گیری درست و مناسب بسیار لازم است.

فرماندار اقلید از دوران خدمت و مسئولیت به‌عنوان دوران آزمون اللهی یاد کرد و افزود: در طول خدمت برای هر مسئولی فراز و نشیب بسیاری وجود دارد و کسانی که رضایت الهی را سرلوحه کار خود قرار داده و برای مردم تلاش کرده باشند از این امتحان الهی سربلند بیرون می‌آیند.

کریمی با اشاره به اجرای طرح‌های متعدد مخابراتی و رشد چشمگیر شاخص‌های ارتباطی در اقلید نسبت به گذشته از زحمات زارعی کردشولی رئیس پیشین مخابرات این شهرستان تقدیر کرد و بابیان اینکه باید کمر همت را برای ارائه فناوری و خدمات بیشتر و بهتر به مردم ببندیم افزود: با توجه به توانمندی مسئولان جدید مخابرات اقلید امیدوارم این اداره از دستگاه‌های پیشرو در امر خدمت‌رسانی به مردم باشدکه این امر در گرو درایت و تخصص کارکنان و مدیریت راهبردی رئیس مخابرات این شهرستان است.

در این مراسم طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس سیروس سالاری به‌عنوان رئیس جدید اداره مخابرات اقلید معرفی و از خدمات زارعی کردشولی رئیس پیشین این اداره قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار