تابناک: آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان با حضور سقائیان‌نژاد شهردار اصفهان و سردار فداء جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (ع) و شهرداران مناطق برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 18 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت اتوبوسرانی اصفهان، در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان معاون حمل و نقل و ترافیک و مسئول حراست شهرداری اصفهان نیز حضور داشتند.

همزمان با تکریم و معارفه مدیر عامل اتوبوسرانی، پیکر پاک شهید حسن حجاریان که پس از 33 سال در منطقه بستان پیدا شده بود، با حضور صمیمی صدها تن از رانندگان و مسئولان تشییع شد.

حضور این شهید عزیز در آیین تودیع و معارفه موجب برکت جلسه شد و مسئولان حاضر تقارن این دو موضوع را به فال نیک گرفته و آن را موجب خیر و برکت برای شهر مخصوصاً اتوبوسرانی دانستند.

محمدعلی احمدی مدیر عامل جدید شرکت اتوبوسرانی اصفهان در این مراسم ابراز امیدواری کرد به برکت خون این شهید و شهیدان و کمک‌های معنوی اهل‌بیت (ع) در آینده شاهد تحولات و نوآوری‌ها و همچنین حل مشکلات کارگران باشیم.

لازم به ذکر است احمدی نوزدهمین مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان است و پیش از این فعالیت در سمت‌هایی همچون فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج اصفهان، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری، معاونت فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان (ع) و ریاست ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر اصفهان را در کارنامه دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار