برای ثبت در حافظه تاریخ:
جبارزاده: حمایت‌ها از تراکتورسازی ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱ 18 May 2015

بعد از اتفاقات جمعه سیاه ورزش ایران و رویدادهای تلخی که جام قهرمانی را از دستان تیم محبوب آذربایجانی بیرون آورد بسیاری از مسئولان استانی و کشوری، برای تسلی خاطر هواداران پرشور آذربایجانی، در اظهارنظرها و موضع گیری های شفاف و در برابر افکار عمومی و رسانه های جمعی اعلام کردند که حوادث تلخ بازی و بعد از بازی را پیگیری خواهند کرد.

تحلیل محتوای سخنان این مسئولان نشان می دهد که عبارت «پیگیری» ترجیع بندی بود که در کلام همه آنها به چشم می خورد. اینکه این مسئولان این حرف ها و و عده ها را در یک فضای احساسی زده باسند و یا نیت آرام سازی فضای حاکم بر ورزش آذربایجان را داشته اند حرفی است که گذشت زمان آن را اثبات خواهد کرد اما به هر حال بد نیست لحن کلام، نام مسئولان و موضع گیری این مسئولان را مرور کرده و به یاد داشته باشیم.

در همین رابطه شاید اولین و مهم ترین موضع گیری را استاندار آذربایجان شرقی در برنامه خبری ساعت ۲۳ جمعه شب گرفت که اعلام کرد از داوری و ماجراهای آن ناخرسند است و موضوع را پیگیری خواهد کرد.

بعد از استاندار ، معاون سیاسی جبارزاده از دستور صریح استاندار برای پیگیری موضوع خبر داد.

وزیر ورزش و جوانان، دکتر نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر و همچنین رضا حسنی‌خو مدیرکل حراست وزارت نیز قول دادند که حواشی رخ داده را پیگیری می‌کنند.

حتی مهدی تاج رئیس سازمان لیگ و فردی که بیتر در مظان اتهام هواداران آذربایجانی است قول پیگیری داده و درباره این اتفاقات گفت: «واقعا این اتفاقات تلخ و کثیف بود. سازمان لیگ این تصمیم را محکوم می کند و خواهان پیگیری جدی ماجراست.

پزشکیان نماینده مردم تبریز به نمایندگی از مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی، و نیز سعیدی، علیلو از نمایندگان آذربایجان شرقی، و پیرموذن نماینده اردبیل، سردار کریمیان رییس هیئت مدیره تراکتورسازی هم از جمله مهمترین مسئولانی بودند که قول پیگیری دادند.

ساعاتی بعد، فرماندار شهرستان تبریز، دکتر دبیری عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران و رئیس باشگاه دبیری تبریز، شروین اسبقیان مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان و کریمی رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی هم از طریق مصاحبه با رسانه ها، قول دادند که موضوع حوادث روز جمعه ورزشگاه یادگار امام تبریز را پیگری کنند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که این حرفها و این وعده ها و این مسئولان، چند مرده حلاجند و نتیجه قولها و پیگیری هایشان به کجا ختم خواهد شد؟

یادداشت ورزشی: خوش نیت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار