مسابقات سراسری تیراندازی جام بیژن با همکاری هیأت تیراندازی استان قزوین امروز در سالن تیراندازی شهید احمدی با حضور 45 تیرانداز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 14 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مسابقات سراسری تیراندازی جام بیژن با همکاری هیأت تیراندازی استان قزوین روز جمعه در 24 دی ماه سال جاری در سالن تیراندازی شهید احمدی با حضور 45 تیرانداز برگزار می‌شود.

* رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی ایران شد

طی حکمی که از سوی مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، رضا لایق مربی شایسته قزوینی به عنوان دبیر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

* نماینده بسکتبال قزوین در مشهد به مصاف حریف می‌رود

رقابت‌های لیگ یک بسکتبال کشور در هفته دوازدهم در صورتی ادامه پیدا کرده که نماینده قزوین مقابل هیأت بسکتبال خراسان رضوی صف‌آرایی می‌کند و این بازی در روز جمعه ساعت 16 در مشهد برگزار می‌شود؛ این در حالی است که تیم بسکتبال قزوین با هشت امتیاز در رتبه هشتم گروه شمال قرار دارد.

* قضاوت داوران قزوینی در رقابت‌های فوتسال لیگ یک کشور

داوران قزوینی دیدار بین دو تیم سن‌ایچ ساوه و مقاومت مشهد را در هفته هشتم لیگ دسته اول فوتسال قزوین بر عهده داشتند که قضاوت این بازی بر عهده ولی صفارها، ابراهیم آخوندی، رضا بابایی و پیام سهرابی بود.

* لیگ نونهالان قزوین در هشتمین دوره پیگیری می‌شود

هشتمین دوره لیگ نونهالان قزوین با حضور ده تیم از استان‌های قزوین و گیلان در روز جمعه 24 دی ماه در خانه تکواندو قزوین برگزار می‌شود و از جمله این تیم‌ها خانه تکواندو، المپیا، میثاق، آکادمی سپهر، تختی تاکستان، پیشتازان، پشفت گیلان، رکورد و مبارز هستند.

* هفته هشتم لیگ برتر فوتبال قزوین

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال قزوین در روز جمعه 24 دی ماه در حالی پیگیری م‌شود که مهراندیش ضیاءآباد به مصاف ستاره شهر قزوین می‌رود، آستو‌ آبیک میزبان آراد تاکستان است و شهرداری ضیاءآباد با همای قزوین دیدار می‌کند.

* حضور تیم فوتسال جانبازان قزوین در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال جانبازان

تیم فوتسال جانبازان قزوین در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال جانبازان کشور که در دی ماه سال جاری در رامسر برگزار می‌شود، حضور پیدا کرده و در دو دیدار نخست خود مقابل تیم‌های همدان و گیلان قرار گرفت که در هر دو دیدار با نتیجه مشابه سه بر 3 به تساوی رسید و متوقف شد.

* قضاوت داوران بانوی قزوینی در فوتبال دختران

طاهره کشتیرانی به عنوان ناظر و بهناز آبک به عنوان کمک داور در دیدار فوتبال دختران کویر یزد و سپاهان اصفهان که در 24 دی ماه برگزار می‌شود، به قضاوت می‌پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار